افزایش تولید در صنعت خودرو و بخش معادن در دولت شهید رئیسی

تهران- ایرنا- عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: بخش صنعت و معدن در دولت شهید رئیسی شاهد رشد تولید و تأثیرات مثبت ناشی از آن بود.

مصطفی پوردهقان در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم در حوزه صنعت و معدن گفت: در دولت شهید رئیسی حرکت و اقدامات خوبی در حوزه معادن شروع شد و ما شاهد افزایش تولید در این بخشها بودیم.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: در حوزه صنایع و به ویژه در صنعت خودرو نیز اقدامات خوبی صورت گرفت و افزایش تولید خودرو در سه سال عملکرد دولت شهید رئیسی محسوس بود.

وی افزود: اقدامات انجام شده در دولت شهید رئیسی در حوزه صنعت و معدن برای افزایش تولید تأثیرات محسوسی در رونق اقتصادی داشت.

پوردهقان خاطرنشان کرد: صنعت و معدن بخشهایی است که تأثیر بالایی در ایجاد رونق در تولید دارد و باید اقدامات تحولی در این بخشها صورت گیرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت: امیدواریم که دولت آقای پزشکیان با توجه به این اهمیت، اقدامات جدی و گسترده ای را در این زمینه داشته باشد.

به گزارش ایرنا، دولت سیزدهم با تکمیل خودروهای ناقص و انبار شده در پارکینگ‌های خودروسازان و تاکید بر کیفی و کمی‌سازی تولید خودرو با رفع موانع تولید، رشد ۴۰ درصدی تولید خودرو را در مقایسه با مدت مشابه در دولت گذشته را رقم زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha