تشدید عملیات‌ مقاومت اسلامی عراق/ بنادر «ام الرشراس» و «حیفا» هدف قرار گرفت + فیلم

تهران- ایرنا- شبکه المیادین امروز (دوشنبه) به نقل از یک منبع در مقاومت اسلامی عراق، از ورود عملیات‌ رزمندگان مقاومت این کشور علیه اهداف رژیم صهیونیستی به فاز جدید و تشدید حملات در پی جنایت اخیر این رژیم در جنوب نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا، یک منبع در مقاومت اسلامی عراق در گفت‌وگو با شبکه المیادین اظهار داشت که ۲ روز قبل و پس از جنایت صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در منطقه «المواصی» در شهر «خان یونس» در جنوب نوار غزه، مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد که عملیات خود علیه دشمن صهیونیستی را تشدید خواهد کرد و این اتفاق به در عمل نیز وقوع پیوست.

وی اعلام کرد: مقاومت اسلامی عراق بامداد امروز سه عملیات علیه دشمن صهیونیستی انجام داد.

این منبع افزود: ۲ عملیات به‌وسیله پهپاد و عملیات سوم با موجی از موشک‌های کروز «ارقب» انجام شد.

در همین راستا، مقاومت اسلامی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما در ادامه رویکرد مقاومت در برابر اشغالگری، حمایت از مردم خود در فلسطین و در پاسخ به قتل عام‌های رژیم غاصب علیه غیرنظامیان اعم از کودکان، زنان و سالمندان، بامداد امروز دوشنبه، با استفاده از پهپادها و موشک کروز توسعه یافته بنادر ام الرشراش (ایلات) و حیفا در سرزمین های اشغالی را هدف قرار دادیم.

ارتش رژیم صهیونیستی شنبه با بمباران منطقه المواصی در شهر خان‌یونس صدها فلسطینی را شهید و زخمی کرد. این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

به گزارش ایرنا، مقاومت اسلامی عراق هشدار داده بود که در صورت ادامه حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، عملیات خود علیه مواضع این رژیم را تشدید خواهد کرد.

مقاومت اسلامی عراق همزمان با انجام عملیات‌های مختلف علیه اهداف صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی، همواره بر نقش حمایتی خود از مردم نوار غزه تأکید کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha