۲۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۷:۲۰
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85539963
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲ هزار و ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح ثبت نام کردند

رشت _ ایرنا _ سخنگوی ستاد اربعین گیلان از ثبت نام ۲ هزار و ۸۹۱ گیلانی در سامانه سماح به منظور شرکت در همایش بزرگ اربعین حسینی در عراق خبر داد.

محمد احمدی ادیب روز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت‌نام زائران اربعین در سامانه سماح اظهار کرد: از کل ثبت نامی ها تا کنون ۲ هزار و ۶۴۵ نفر وجه خود را واریز کردند.
وی با بیان اینکه مواکب گیلانی از جمله پرشورترین مواکب‌های فعال در کشور عراق است، افزود: موکب‌داران گیلانی و خادمین حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در ایام اربعین در شهرهای نجف و کربلا و مبادی مرزی با عراق به منظور خدمات‌رسانی به مردم حاضر و مستقر می شوند.

جانشین دبیر و سخنگوی ستاد اربعین استان تصریح کرد: برگزاری مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین به عنوان یک رویداد بین‌المللی، جلوه‌ای از زنده بودن قیام عاشورا که عاشورا است و هیچ قدرتی نمی‌تواند ذره‌ای از ارادت ملت ایران و مسلمانان به امام حسین (ع) بکاهد.
احمدی ادیب با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام تاسوعا و عاشورای حسینی به مردم ولایتمدار گیلان گفت: ماندگاری قیام عاشورا ناشی از درهم تنیدگی عمیق آن با آرمان‌های انسانی همچون آزادگی، عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha