پایان کار دروازه‌بان پرحاشیه؛ بیرانوند از پرسپولیس رفت

تهران - ایرنا - علیرضا بیرانوند با انتشار پستی در صفحه شخصی خود پایان کار خود را در پرسپولیس اعلام کرد.

به گزارش ایرنا، علیرضا بیرانوند سنگربان ملی‌پوشان پرسپولیس در روزهای پایانی خرداد به بهانه پرداخت نشدن مطالباتش با توجه به الحاقیه قراردادش با باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه چنانچه باشگاه ۱۵ روز بعد از آخرین بازی فصل مطالبات وی را پرداخت نکنند، می‌تواند قرارداد خود را فسخ کند، اقدام به فسخ یکطرفه با سرخ‌پوشان کرد.

به دنبال فسخ قرارداد بیرانوند با سرخ‌پوشان، هیات‌ مدیره باشگاه رضا درویش را مامور کرد تا برای جذب جانشین وی اقدام کند و در ادامه اقدام قانونی در خصوص فسخ قرارداد سنگربان ملی‌پوش خود در دستور کار قرار بگیرد. هرچند بیرانوند بارها از طریق واسطه‌های مختلف خواهان بازگشت به پرسپولیس بود اما مدیریت باشگاه هر بار مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرد و ضمن اینکه لایحه‌ای را باشگاه در این خصوص به کمیته تعیین وضعیت ارسال کرده بود.

هر چند این روزها اخباری مبنی بر حضور دوباره بیرانوند در پرسپولیس به گوش می‌رسید اما لحظاتی پیش او با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خداحافظی کرد.

بیرانوند نوشت: افتخار بزرگی نصیبم شد که عضوی کوچک از خانواده بزرگ پرسپولیس شوم و به خاطر این نعمت بزرگ همیشه شکرگزار خواهم بود.

در این سال‌ها از سر سادگی و جوانی گاهی رفتارهایی داشتم که ناخودآگاه دل شما هواداران عزیز را رنجید، امیدارم به لطف روزهای خوبی که با هم داشتیم عفو کنید. خدانگهدار

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha