۲۶ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 1796
کد خبر: 85540424
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تقارن دولت چهاردهم با محرم باید نوید بخش فضای حسینی باشد

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: امیدوارم تقارن آغاز دولت چهاردهم با ماه محرم نوید بخش روزهای حسینی و توام با معنویت و اقامه عدل باشد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در جریان اقامه نماز ظهر عاشورا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اینکه دولت چهاردهم در فضای محرم شکل گرفته و حتی انتخاب وزیران نیز ممکن است تا پایان ماه صفر به طول بینجامد، این نوید را می دهد که فضای دولت و مجلس دوازدهم حسینی باشد و با تقویت معنویت و اقامه نماز و عدل در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس باید نیازهای مردم مظلوم را شناسایی کنند، تصریح کرد: انتظار داریم دولت‌ از هرگونه جناح و گروه گرایی دوری کرده و با تبدیل کردن فرصت‌ها به فضای خدمت به مردم زمینه تداوم مسیر دولت شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی را هموار سازد.

آیت الله عابدینی با بیان اینکه کیفیت و کمیت مراسم عزاداری حسین (ع) در استان قزوین افزایش یافته است، خاطرنشان کرد: همانطور که در رسانه‌های ملی مشاهده کردید، هر سال از نظر کمیت و حضور حداکثری و هم از نظر کیفیت محتوای مسایل مثل مرثیه خوانی، نوحه خوانی، مداحی، سخنرانان و وعاظ پیشرفت بیشتری را شاهد هستیم.

گفتنی است، نماز ظهر عاشورا روز سه شنبه به امامت آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خیابان شهدا برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha