رزمندگان مقاومت فلسطین مواضع دشمن صهیونیست را درهم کوبیدند + فیلم

تهران- ایرنا- همزمان با حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه، رزمندگان مقاومت فلسطین نیز مواضع نظامیان صهیونیست را زیر آتش گرفته و در هم کوبیدند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی «سما»، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه صحنه هایی از شکار نظامی صهیونیست به دست رزمندگانش در محور درگیری در شهر رفح در جنوب نوار غزه منتشر کرد.

همچنین سرایا القدس اعلام کرد که رزمندگانش موفق به شکار یک نظامی دیگر ارتش صهیونیست در محور نتساریم در جنوب شهر غزه شده اند.

گردانهای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح نیز امروز سه شنبه در بیانیه ای اعلام کردند که رزمندگان این گردانها مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در محور نتساریم با راکت ۱۰۷ و خمپاره سنگین هدف قرار دادند.

کتائب شهید عبدالقادر الحسینی نیز اعلام کرد که با مشارکت کتائب الانصار مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در محور نتساریم با موشک ۱۰۷ در هم کوبیده اند.

همزمان رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه خبر دادند.

منابع صهیونیست بیان کردند که صدای آژیر خطر در شهرک «شلومیت» در اطراف نوار غزه به صدا درآمده است.

به گزارش ایرنا، با گذشت مدت زیادی از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود. رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha