۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۷:۵۵
کد خبرنگار: 2104
کد خبر: 85540804
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمک حامیان طرح ایتام در قروه ۱۶۰ درصد افزایش یافت

سنندج- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی قروه گفت: از سال ۱۴۰۰ تا پایان سال قبل، کمک مالی حامیان طرح ایتام و محسنین این شهرستان ۱۶۰ درصد رشد یافت.

مهرداد خالدیان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کمک مالی حامیان این طرح در مدت زمان ذکر شده از ۱۷ میلیارد ریال به ۴۴ میلیارد ریال افزایش یافت و این مبلغ به طور مستقیم به حساب کودکان واریز شده و در سامانه قابل مشاهده است.

وی یادآور شد: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۲، ۸۵۶ نفر به جمع حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین شهرستان قروه اضافه شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قروه افزود: در این مدت، تعداد فرزندان برخوردار از مساعدت حامیان طرح ایتام و محسنین هم از ۴۲۸ به هزار و ۳۸ نفر معادل ۱۴۳ درصد رشد داشت.

خالدیان ادامه داد: پویش "به عشق حسین (ع) " برای حمایت نیکوکاران از ایتام و محسنین زیر ۱۸ سال تحت پوشش کمیته امداد همزمان با آغاز ماه محرم شروع و تا پایان ماه صفر ادامه خواهد داشت که فرصتی مناسب برای حمایت از فرزندان یتیم و نیازمند در این ایام است.

وی یادآور شد: خیرین می توانند با یکی از روش‌های مراجعه به پایگاه اینترنتی www.ekram.emdad.ir یا بازوی حامی باش در برنامه پیام‌رسان بله https://ble.ir/ekrambot?start=start یا ارسال عدد ۱ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ یا تماس با کارشناس اکرام ۰۸۷۳۵۲۴۵۰۷۰ و یا مراجعه حضوری به ادارات و مراکز نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) برای حمایت از یک یا چند فرزند یتیم و محسنین به جمع حامیان ایتام و محسنین بپیوندند و کمک های نقدی را مستقیم به حساب فرزندان معنوی خود واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha