۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۹
کد خبر: 85541022
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس آماده اجراست

شیراز- ایرنا- معاون هماهنگی امور گردشگری و زیارت استانداری فارس گفت: اسناد راهبردی توسعه گردشگری ۳۷ شهرستان این استان با هدف ارتقای جایگاه گردشگری و زیارت فارس که توسط این معاونت تدوین شده، آماده اجراست.

به گزارش ایرنا، محمد فرخ‌زاده، چهارشنبه، در جلسه بررسی روند اجرای اسناد راهبردی توسعه گردشگری استان در شیراز، با اشاره به ظرفیت‌های بی نظیر فارس در حوزه گردشگری، میراث فرهنگی و گردشگری دینی و زیارت افزود: معرفی تاریخ، فرهنگ و هویت ایرانی اسلامی به مردم و طراحی و اجرای اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌ها یکی از مهمترین راه‌های صحیح هزینه کرد بودجه‌ها و فرصت بزرگی برای ایجاد ظرفیت‌های شغلی و تقویت زیر ساخت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی برای کلان شهر شیراز و شهرهای استان فارس ایجاد خواهد بود.

وی ادامه داد: به رغم فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیر گردشگری از جمله گردشگری تاریخی، مذهبی و طبیعی در فارس، هنوز استان نتوانسته به سهم مناسب خود در بازار گردشگری دست یابد.

اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس آماده اجرا است

او اظهار کرد: مبنای تدوین این سند اجرایی، طرح جامع گردشگری تهیه شده استان توسط دانشگاه شیراز، بازدیدهای میدانی از ظرفیت‌های شاخص در شهرستان‌ها و پروژه‌های نیمه تمام و نظرات فعالان و صاحبنظران حوزه گردشگری و زیارت است.

وی، ضمن قدردانی از همکاری‌های صورت گرفته در تدوین اسناد راهبردی توسعه گردشگری شهرستان‌های فارس افزود: امیدواریم متولیان امر از فرمانداران شهرستان‌ها تا میراث فرهنگی و اوقاف استان همت مضاعف کنند و با اجرایی کردن سریع این اسناد، گام موثری در رشد گردشگری استان بردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha