رونمایی از خرید جذاب تراکتور؛ مهاجم عراقی در تبریز

تهران- ایرنا- باشگاه تراکتور که این روزها فعالیت زیادی در نقل و انتقالات دارد، از ستاره خارجی خود رونمایی کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال تراکتور تبریز با جذب مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر و علیرضا بیرانوند سه مهره کلیدی سرخ‌پوشان پایتخت، شروعی طوفانی در فصل نقل و انتقالات داشت.

در ادامه این باشگاه در آستانه جذب علیرضا علیزاده هافبک تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بود که به دلیل برخی از مشکلات حضور وی در این تیم منتفی شد. البته پرشورها با عقد قراردادی ۲ ساله پوریا پورعلی هافبک ۲۸ ساله تیم ملوان بندرانزلی را نیز به خدمت گرفتند که از این بازیکن نیز به زودی رونمایی خواهد شد.

رونمایی از خرید جذاب تراکتور؛ مهاجم عراقی در تبریز

امروز حالا باشگاه تراکتور با انتشار عکسی خبر از حضور مهند علی مهاجم تیم ملی عراق برای شرکت در تمرینات تراکتور در تبریز داد. مدیران باشگاه تراکتور با این مهاجم ۲۴ ساله برای عقد قراردادی ۲ ساله به توافق رسیده اند و به زودی از این بازیکن بعد از پشت‌سر گذاشتن تست‌های پزشکی به صورت رسمی رونمایی می‌کنند.

رونمایی از خرید جذاب تراکتور؛ مهاجم عراقی در تبریز

مهند علی ۴۷ بازی برای تیم ملی عراق به میدان رفته که موفق شده ۱۹ گل در کارنامه خود ثبت کند، او همچنین سابقه گلزنی مقابل تیم ملی ایران را نیز دارد. علی که یکی از محصولات آکادمی فوتبال الشرطه عراق محسوب می‌شود سابقه بازی در تیم‌های همچون الکهربا و نفت در عراق و در خارج از فوتبال عراق هم برای تیم‌های الدحیل و السیلیه قطر، پورتیموننسه پرتغال و آریس یونان به میدان رفته است. او در یونان ۱۴ بار برای آریس به میدان رفت و موفق به ثبت ۷ گل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha