۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۴
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 85541096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری‌های خراسان‌شمالی تبدیل وضعیت شدند

بجنورد-ایرنا- مدیر کل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی گفت: ۶۰۰ نفر از کارکنان شهرداری های استان در دولت سیزدهم به استناد بند "د" تبصره ۲۰ بودجه سال ۱۴۰۰ تبدیل وضعیت شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از استانداری خراسان شمالی، مرتضی رجایی روز چهارشنبه در این خصوص اظهارکرد: همچنین در این مدت مجوز استخدام ۶۸ نفر نیرو برای شهرداری های استان دریافت و آزمون آن برگزار شد.

وی افزود: همچنین اخذ مجوز استخدام ۵۹ نفر نیروی آتش نشانی برای شهرداری ها در مراحل پایانی است و بعد از انجام فرآیند قانونی به استان اختصاص می یابد.

مدیرکل دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی اضافه کرد: رتبه دفتر امور شهری استانداری خراسان شمالی در ابتدای دولت در جایگاه ۲۹ بود اما امروز براساس نتایج اولیه این جایگاه به رتبه هفت بین استان های کشور ارتقا یافته است.

وی با اشاره به برگزاری دوره های متعدد آموزشی ویژه شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان در سه سال گذشته ادامه داد: همچنین در سال ۱۴۰۱ نیز دفتر امور شهری استانداری توانست رتبه سوم پژوهشی را در بین استان های کشور کسب کند.

رجایی تاکید کرد: اعتبار بودجه مصوب دولت به شهرداری ها در استان در سه سال اخیر رشد قابل ملاحظه‌ای داشت که این نشان دهنده حجم فعالیت ها و انجام پروژه های گسترده توسعه عمران و آبادانی شهرها و برای ارائه خدمات بهتر به مردم است.

خراسان شمالی با یک میلیون نفر جمعیت در شمالشرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت استان در روستاها سکونت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha