سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس: همه تلاشمان را برای موفقیت پزشکیان به کار خواهیم بست

بوشهر- ایرنا- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: صادقانه می‌گویم که در ایام انتخابات فکر می‌کردم که آقای پزشکیان گزینه مناسبی نیست اما اکنون از خدا می‌خواهم که او را برای خدمت به مردم و جلب رضایت رهبری یاری کند و همه تلاشمان را برای موفقیت وی به کار خواهیم بست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «ابراهیم رضایی» روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون نه تنها آرزو می‌کنم پزشکیان موفق شود بلکه همه تلاشمان را برای موفقیت او به کار خواهیم بست.

وی بیان کرد: پزشکیان امروز رئیس جمهوری اسلامی ایران است و همه باید برای موفقیت وی کمک کنند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امید است رئیس جمهور منتخب بتواند مشکلات گرانی، بیکاری، بی‌آبی، فقر، فساد، تبعیض و تحریم را حل کند و ایران اسلامی را به قله‌های پیشرفت برساند.

کمک به دولت با چاپلوسی و تملق فرق دارد

رضایی ادامه داد: بنده با افتخار خدمتگزار مردم در مجلس هستم و در این سنگر و با استفاده از ابزار تقنین و نظارت برای خدمت به مردم و کمک به دولت چهاردهم تلاش خواهم کرد منتهی کمک به دولت با چاپلوسی و تملق (که الحمدلله منتخب جمهور هم از آن بیزار است) فرق دارد.

وی گفت: کمک تنها به معنای هر آنچه دولت خواست نیست بلکه باید از اقدامات خوب دولت حمایت کرد و در مقابل اشکالات و انحرافات آن ایستاد.

نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از هر اقدام دولت برای مهار تورم و بیکاری حمایت می‌کنیم اما برای مانایی دولت اجازه تخطی و انحراف به آن نمی‌دهیم، اجازه عبور از منافع ملت و خطوط قرمز انقلاب اسلامی را نمی‌دهیم.

بالاتر از ملاحظه مردم و انقلاب وجود ندارد

وی تاکید کرد: شأن و جایگاه مجلس قانونگذاری و نظارت است، در دولت شهید رئیسی بدون استثنا از همه وزرا سوال کردم، به مجلس احضار شدند و بارها و بارها در دفاع از حق مردم و بیان مشکلات ایشان تذکر دادم و بالاتر از ملاحظه مردم و انقلاب نداشتم.

رضایی افزود: تغییر دولت‌ها تردیدی در اراده حقیر برای دفاع از حقوق ملت ایجاد نخواهد کرد و بنده به عنوان خدمتگزار مردم بزرگ دشتستان با مردم عهد بسته‌ام که از حقوق ایشان دفاع کنم و به فضل خدا و با حمایت مردم از عهد خود عقب‌نشینی نخواهم کرد.

بیشتر بخوانید

استاندار بوشهر: پیشرفت کشور در گرو کمک به رئیس جمهور منتخب است

هیأت‌های مذهبی آماده کمک به رئیس جمهور منتخب هستند

۵۷.۱۲ درصد بوشهری‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: هر چقدر دولت در خدمت به مردم و جلب رضایت رهبر معظم انقلاب موفق‌تر باشد چالش مجلس با این مجموعه کمتر خواهد بود و البته بالعکس.

مواضع محکم پزشکیان در اطمینان‌بخشی و دفاع از مقاومت ستودنی است

وی بیان کرد: اکنون همگان وظیفه دارند نسبت به دولت خوش‌بین باشیم کما اینکه مواضع محکم پزشکیان در اطمینان‌بخشی و دفاع از مقاومت یا نهیب به متملقین بسیار رضایت بخش بوده است.

رضایی افزود: امید است رئیس جمهور منتخب در ادامه و در عمل برای خدمت به مردم در چارچوب فکری و گفتمانی رهبر حکیم انقلاب اسلامی گام بردارد.

وی تاکید کرد: اکنون فرصتی برای دعوا وجود نداشته و تنها فصل کار است از این رو باید باید از همه ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی، استان بوشهر و دشتستان بزرگ بهره‌برداری شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha