۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85541259
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حضور نورافکن در ملوان قطعی است

رشت - ایرنا - سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی گفت: حضور امید نورافکن در تیم ملوان قطعی شده و با چند بازیکن دیگر نیز در حال مذاکره هستیم که در صورت توافق نهایی، نام این بازیکنان اعلام می‌شود.

رامبد رشیدی‌راد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: البته مذاکره با بازیکنان جدید طبق نظر و هماهنگی با سرمربی این تیم انجام می‌شود که امیدواریم در نهایت بتوانیم با همه بازیکنان موردنظر به توافق برسیم.

وی افزود: همچنین چند بازیکن نیز باید دوران خدمت سربازی خود را در تیم ملوان بندرانزلی سپری کنند که در این راستا، امید نورافکن بازیکن فصل گذشته سپاهان به جمع بازیکنان ملوان افزوده خواهد شد.

وی ادامه داد: این در حالی است که وضعیت سربازی ابوالفضل جلالی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران هنوز مشخص نیست و اگر این بازیکن نیز سرباز باشد، باید به جمع بازیکنان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اضافه شود.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص بازیکنان جداشده از این تیم نیز اشاره و بیان کرد: قرارداد محمدرضا سلیمانی با تیم ملوان به اتمام رسید و وی از این تیم جدا شد؛ ضمن اینکه مجید عیدی نیز از تیم ملوان جدا شده و برای این بازیکنان آرزوی موفقیت داریم.

وی خاطرنشان کرد: البته پوریا پورعلی با مشورت نادرستی که به وی شده بود، اشتباهی را انجام داد و قراردادش را فسخ کرد که به احتمال زیاد این بازیکن دوباره به جمع ملوانان افزوده خواهد شد.

رشیدی‌راد به آغاز تمرینات تیم فوتبال ملوان نیز اشاره و اظهار کرد: تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از عصر امروز چهارشنبه با حضور سعید دقیقی سرمربی جدید این تیم آغاز خواهد شد که با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، امید نورافکن نیز در این تمرین حضور خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی فصل گذشته با هدایت مهدی تارتار ۴۱ امتیاز کسب کرد و در نهایت با قرارگرفتن در رتبه ششم جدول رده بندی ۱۶ تیمی این مسابقات، بهترین مقام خود را در ادوار حضورش در لیگ برتر را کسب کرد که پس از اتمام لیگ، مهدی تارتار از این تیم جدا و سعید دقیقی هدایت ملوان را برعهده گرفت.

سعید دقیقی سرمربی جدید تیم فوتبال ملوان بندرانزلی که فصل گذشته به همراه تیم شمس آذر قزوین به رقابتهای لیگ برتر صعود کرده بود، در نهایت تیم شمس آذر قزوین با هدایت این مربی با کسب ۳۹ امتیاز در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha