۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳
کد خبرنگار: 2239
کد خبر: 85541272
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی البرز برای خدمات رسانی اربعین

کرج – ایرنا- معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان البرز از آغاز طرح ساماندهی ناوگان حمل ونقل عمومی این استان برای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش ایرنا،"میثم قدمی " روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: بررسی های میدانی از افزایش سفرهای زائران اربعین حسینی در استان البرز حکایت دارد.

وی ادامه داد: بر همین اساس اداره کل راهداری و حمل ونقل استان البرز از تمام ظرفیت های موجود برای جابه جایی زائران اربعین استفاده خواهد کرد.

قدمی گفت : استفاده از اتوبوس های دستگاههای اجرایی مانند شهرداری های استان به عنوان بخشی از سازوکارها در کنار ناوگان اتوبوسرانی بین شهری استان پیش بینی شده است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی این استان همچون سال های گذشته در حال آماده سازی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی است .

وی اظهار کرد: هر سال باتوجه به مصوبات ستاد اربعین و برنامه ریزی های کشوری،ظرفیت سفرها به مقاصد داخلی کشور بجز مقاصد مرزی،دراین ایام محدود می شود بر همین اساس هموطنان سفرهای خود را با برنامه ریزی بیشتر و حتی المقدور قبل ازآغاز سفرهای اربعین با ناوگان حمل و نقل عمومی انجام دهند.

قدمی افزود: هماهنگی و مقدمات لازم برای جابه‌جایی زائران و مشتاقان سفر معنوی اربعین با همکاری دستگاه‌های مسوول و به ویژه فعالان بخش حمل و نقل استان انجام شده است.

وی با تاکید براینکه از تمام ظرفیت ناوگان بخش حمل و نقل مسافر استان برای ارائه خدمات هرچه مطلوب‌تر به زائران اربعین استفاده می‌شود، گفت: جابه‌جایی ایمن زائران اولویت اول اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha