۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 1197
کد خبر: 85541321
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۳۷ مورد آزمون کلرسنجی از آب شرب هیات های مذهبی همدان

همدان- ایرنا- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب همدان با اشاره به کنترل کیفیت آب توسط کارکنان این شرکت در روز تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: در این مدت ۸۳۷ مورد آزمون کلرسنجی از آب شرب هیات مذهبی و موکب‌ها در سطح استان انجام شده است.

فرهاد بختیاری‌فر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد: همکاران ما در مراکز پایش و کنترل کیفیت شرکت آب و فاضلاب استان همدان، با اجرای طرح شبانه روزی کنترل کیفیت بهداشتی آب در مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مواکب از سلامتی آب مورد استفاده، اطمینان پیدا کردند.

وی تصریح کرد: کنترل کیفیت آب همواره در دستور کار ما قرار دارد و در روزهای عزاداری ماه محرم نیز آب توزیعی در موکب‌های پذیرایی، مساجد و حسینیه‌ها مورد بررسی قرار گرفته و این پایش ادامه دارد.

بختیاری فر با بیان اینکه حفظ سلامت مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: توضیحات لازم در خصوص بهداشت آب و احتمال انتقال بیماری از طریق آلودگی آب به موکب داران و هیات های مذهبی استان همدان، ارائه شده است.

هم اینک همه ۳۱ شهر استان همدان و ۸۲۷ روستای این استان از خدمات شرکت آب و فاضلاب بهره مند هستند و به شبکه یکپارچه و سراسری توزیع آب آشامیدنی این استان متصل شده اند.

۹۹ درصد از جمعیت استان همدان از آب سالم لوله کشی و ۷۴ درصد نیز از شبکه فاضلاب برخوردارند.

استان همدان بیش از ۶۸۰ هزار مشترک آب دارد.

استان همدان دارای ۴۸۰ هیات مذهبی ثبت شده در سامانه طوبی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha