۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبرنگار: 5616
کد خبر: 85541411
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

عزاداری ۴۰۰ هیأت مذهبی در ورامین

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۰
کد خبر: 85541411
عزاداری ۴۰۰ هیأت مذهبی در ورامین

ورامین- ایرنا- امام جمعه ورامین گفت: در ایام دهه اول محرم حسینی، ۴۰۰ هیأت مذهبی این شهرستان در سوگ شهدای دشت کربلا به اقامه عزا پرداختند.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی عزیزی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به عزاداری های منظم و همراه با شور و شعور حسینی در ورامین اظهارداشت: ۴۰۰هیئت مذهبی فعال در ورامین در تاسوعا و عاشورای حسینی به شکل منظم برنامه های عزاداری خوبی را اجرا کردند.

عزاداری ۴۰۰ هیأت مذهبی در ورامین

وی افزود: احترام و تکریم مردم توسط هیئت های مذهبی یکی از برجسته ترین شاخصه هایی بود که بحمدالله اجرایی شد. در کنار این حرکت های ماندگار در کنار عزاداری ها به دنبال عمق بخشیدن به معارف دینی در جامعه توسط هییت های مذهبی هستید.

عزاداری ۴۰۰ هیأت مذهبی در ورامین

امام جمعه ورامین تصریح کرد: شعرا ورامین اهل مطالعه بوده و شعرهای پرمحتوایی را برای بهره گیری در راستای تبیین انقلاب و نهضت حسینی می سرایند و این به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی است که شاهد آن هستیم.

وی با اشاره به هم افزایی مطلوب هیات های مذهبی در ورامین، تاکید کرد: هیئت های مذهبی برنامه های خوبی را در تاسوعا و عاشورای حسینی در کنار مردم اجرا کردند و هم پوشانی و هم افزایی خوبی را در این ۲روز شاهد بودیم و این نشان دهنده آمادگی زیرساخت های فرهنگی برای شبکه سازی عمیق فرهنگی وجود دارد.

عزاداری ۴۰۰ هیأت مذهبی در ورامین

امام جمعه ورامین در پایان با اشاره به اهمیت شبکه سازی فرهنگی در ورامین، خاطرنشان کرد: این شبکه سازی به مانند نخ تسبیحی برای شکل گیری یک ید واحده فرهنگی در جامعه می باشد که نیاز آن احساس می شود.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده و دارای ۲ بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha