توفان و بارندگی ۱۲۰۰ متر شبکه برق در بشاگرد را تخریب کرد

بندرعباس - ایرنا - مدیر اداره برق بشاگرد هرمزگان گفت: بارندگی و توفان شدید روز گذشته در بسیاری از مناطق شهرستان به بیش از یک‌هزار و ۲۰۰ متر از شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف خسارت وارد کرد و پایداری شبکه برق دچار اختلال شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، بهروز بهادری روز چهارشنبه در این راستا افزود: بیشترین حجم خسارت و آسیب‌های وارده به شبکه برق بشاگرد در روستاهای «نیکدشت، بشنو و علی آباد» گزارش شده است.

وی بیان کرد: درپی توفان و بارش شدید باران، نشست اضطراری مدیریت بحران در مدیریت برق شهرستان بشاگرد برگزار و راهکارهای لازم برای پیگیری و جبران خسارت وارده ارائه شد.

مدیر اداره برق بشاگرد هرمزگان اظهار کرد: با گرفتن تصمیم‌های لازم در نشست اضطراری مدیریت بحران، امکانات مورد نیاز مانند خودروی جرثقیل و گروه‌های کمکی به برخی مناطق شهرستان اعزام شد و پشتیبانی‌های لازم از آن‌ها انجام گرفت.

بهادری یادآور شد: بهره‌برداری‌ بشاگرد با تشکیل چهار گروه عملیاتی به تعداد ۱۷ نفر از نفرات فنی و با تمامی ظرفیت نسبت به رفع خاموشی‌های ناشی از بروز سیل و توفان اقدام کردند و تمامی آسیب‌های وارده به شبکه‌های برق در کمترین زمان ممکن رفع شد.

وی ادامه داد: بعد از گذر این سامانه جوی از بشاگرد، بهره‌بردار مدیریت برق شهرستان با تشکیل نشستی دستاوردهای فنی و تجربی بحران سپری شده را بررسی کرد که تصمیم‌های مهمی در خصوص مسائل مختلف مانند تکمیل تجهیزات مدیریت بحران و توجه بیش از پیش به تاب آوری شبکه گرفته شد.

شهرستان کوهستانی بشاگرد در فاصله حدود ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha