۲۷ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۱
کد خبرنگار: 2485
کد خبر: 85541511
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلیمی: واردات خودرو اقدامی مثبت و در جهت کاهش قیمت‌ها است

تهران- ایرنا- سخنگوی هیأت رئیسه مجلس، واردات خودروهای خارجی را اقدامی مثبت ارزیابی کرد و آن را در جهت کاهش قیمت‌ خودرو دانست.

حجت‌السلام علیرضا سلیمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا درباره واردات خودروهای خارجی و تاثیر آن در کاهش قیمت‌ خودرو گفت: این موضوع از یکسو باعث شکسته شدن قیمت خودرو می‌شود و به مردم هم فشار کمتری وارد شود و از طرفی خودروسازهای داخلی به تکاپو بیفتند و با دنبال افزایش کیفیت در تولیدات خودشان باشند.

حجت‌الاسلام سلیمی عنوان کرد: موضوع دیگر اینکه ما چرا باید مردم را در نوع انتخاب‌شان محدود کنیم باید اجازه بدهند مردم خودشان محصولی را که دوست دارند را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: به اعتقاد من فشار آوردن به مردم برای اینکه باید یک محصول خاص را بخرند اجحاف به مردم است البته درخصوص این موضوع باید به لحاظ حقوقی هم بحث شود که اینکه مردم را مجبور کنند که یک محصول را خریداری کنند این معامله یک معامله صحیحی است یا خیر.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس اظهار کرد: گاه مصالح نظام اینطور ایجاب می‌کند اما وقتی رهبر معظم انقلاب هم درباره خودروها اظهارنظر کرده‌اند دیگر بحث مصلحت و مسائل ثانویه مطرح نیست بلکه مساله این است که اگر مردم را اجبار کنند که یک محصول خاص را خریداری کنند ممکن است این معامله به لحاظ حقوقی و فقهی و با توجه به اظهارنظر رهبری در این خصوص، دارای اشکال باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha