مشارکت ۱۵ میلیارد ریالی خیران در پویش اطعام حسینی مراغه

مراغه- ایرنا- مدیرعامل مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) مراغه گفت: پویش اطعام حسینی هم‌زمان با ماه‌های محرم و صفر و در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در این شهرستان اجرا می‌شود و خیران تاکنون به میزان حدود ۱۵ میلیارد ریال در این طرح مشارکت کرده‌اند.  

«مسعود بخشایشی» روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این پویش در ۲ بخش شامل پخت و توزیع غذای گرم و همچنین تهیه و توزیع بسته‌های غذایی بین خانواده‌های نیازمند تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در حال اجراست.

وی تعداد خیران مشارکت‌کننده در این پویش را حدود ۲۰۰ نفر اعلام کرد و ادامه داد: در همین راستا از اول محرم تا شب هفتم شهادت اباعبدالله الحسین (ع) روزانه ۸۰۰ تا هزار پرس غذای گرم و همچنین ۴۰۰ بسته غذایی توزیع می‌شود.

«بخشیایشی» با تاکید بر اینکه اجرای این پویش تا ماه صفر ادامه می‌یابد، بیان کرد: پویش اطعام حسینی با کمک خیّران نیک‌اندیش و مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ویژه مراغه در حال اجراست و کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران همچنان ادامه دارد.

وی این را هم بیان کرد: مرکز نیکوکاری و گروه جهادی باب‌الحوائج حضرت موسی ابن جعفر (ع) مراغه فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ در مسجد مهدیه آغاز کرد و از سال ۱۴۰۱ تاکنون نیز با توزیع بسته‌های غذایی و معیشتی و همچنین لباس و غذای گرم در محل مسجد آقامحمدتقی، فعالیت‌های خیرخواهانه مستمر داشته است.

به گزارش ایرنا علاوه بر این مرکز نیکوکاری، توزیع غذای گرم در خیمه‌های باب‌الحوائج و حضرت رقیه (س) مراغه نیز از اول محرم تاکنون به صورت روزانه ادامه داشته و برخی از اهالی هم به صورت انفرادی نسبت به توزیع غذای نذری اقدام کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha