پزشک متخلف ارومیه‌ای به پرداخت ۱۰ برابر رشوه دریافتی محکوم  شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی از رسیدگی به پرونده پزشکی برای اضافه دریافتی در قبال انجام عمل جراحی خبر داد و گفت: این فرد متخلف ۱۰ برابر رشوه دریافتی باید جریمه پرداخت کند.

حسین نجف زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پرونده پزشک متخلف برای دریافت مبلغ اضافی در قبال انجام عمل جراحی و حق ویزیت از بیماران به میزان ۳۸۸ میلیون ریال در شعبه پنجم تعزیرات حکومتی ارومیه رسیدگی شد.

وی ادامه داد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی پرونده و ارائه نکردن اسناد و دلایل قانونی، تخلف انتسابی را محرز اعلام و علاوه بر توبیخ کتبی و درج در پرونده پزشکی، متخلف را به پرداخت سه میلیارد و ۸۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۱۰ برابر مبلغ اضاف دریافتی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با اشاره به نحوه بررسی موضوع پرونده افزود: بازرسان بهداشت و درمان شهرستان ارومیه گزارش تخلف را با شکایت شاکی خصوصی و در بازرسی از اسناد و مدارک موجود در مطب پزشک کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

نجف زاده با اعلام آمادگی تعزیرات حکومتی جهت دریافت و رسیدگی فوری به شکایات وگزارشات مردمی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی وصنفی، قاچاق کالا و ارز، بهداشت، دارو و درمان موضوع را ازطریق سامانه اینترنتی www.tazirat۱۳۵.ir یا تلفن ۳۳۴۶۶۸۰۳-۰۴۴ به تعزیرات حکومتی استان گزارش کنند.

به گزارش ایرنا، اغلب پزشکان با وجدان کاری خود تمام تمرکز خود را برای جلب رضایت الهی و درمان بیمار می گذارند و بهبود سلامتی میلیون ها نفر مدیون تلاش این قشر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha