عملیات دستگیری ۱۲ اوباش آملی سه مجروح برجا گذاشت

ساری- ایرنا- پایگاه اطلاع رسانی انتظامی مازندران در گزارشی اعلام کرد که در جریان عملیات دستگیری ۱۲ اوباش در لاریجان آمل سه نفر از نیروهای مردمی منطقه دچار مجروحیت شدند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران، جانشین فرمانده انتظامی مازندران روز پنجشنبه به حضور به موقع و برخورد قاطع عوامل پلیس شهرستان آمل به هنجارشکنی ۱۲ تن از اراذل و اوباش که با قمه کشی و تیراندازی باعث درگیری و یارکشی در روستای امیری بخش لاریجان شده بودند، خبر داد.

سردار سید موسی حسینی گفت: این افراد در چند روز گذشته با کری خوانی که از قبل با هم داشتند به بهانه تعیین مالکیت حق چرای دام‌های شان در دهستان امیری دربخش لاریجان شهرستان آمل، اقدام به یارکشی دراین منطقه کرده بودند.

وی افزود: حضور این افراد که دارای سوابق متعدد قضایی و کیفری در پرونده شرارت‌های خود داشتند، باعث ایجاد ناامنی برای اهالی روستاهای واقع دردهستان امیری شده بودند.

جانشنین فرماندهی انتظامی مازندران، به حضور بلافاصله فرمانده انتظامی به همراه نیروهای واکنش سریع این فرماندهی در محل درگیری‌های گسترده اراذل و اوباش اشاره کرد و ادامه داد: با حضور به موقع ای که عوامل انتظامی شهرستان آمل در صحنه درگیری داشتند، علاوه براقدام‌ های پیشگیرانه‌ای که با ابزارهایی که دراختیار داشتند، همه ۱۲ عامل اصلی این شرارت ودرگیری‌ها نیز شناسایی ودرصحنه دستگیر شدند.

عملیات دستگیری ۱۲ اوباش آملی سه مجروح برجا گذاشت

سردار حسینی با بیان اینکه همه اداوات وتجهیزات شرارت و درگیری‌های اراذل و اوباش آملی در این درگیری توسط پلیس آمل با اقتدار جمع آوری و توقیف شد، تصریح کرد: در بازبینی سوابق ۱۲ شرور دستگیر شده، سوابق کیفری و شرارت نیز وجود داشت و با پرونده تنظیمی جدید تحویل مقام‌های قضایی شهرستان شدند.

وی اضافه کرد: تاکید و درخواست پلیس از مقام قضایی، این است که هیچ مماشاتی با این افراد شرور و اراذل که باعث ایجاد ناامنی و ترس برای شهروندان شده بودند، نداشته باشد و با تصمیم قاطع ریشه این شرارت‌ها را بخشکاند تا از تکرار این نوع رفتارها درجامعه پیشگیری شود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران اضافه کرد: متاسفانه در جریان این شرارت‌ها و کری خوانی‌ها اوباش در منطقه امیری لاریجان، سه نفر از نیروهای مردمی منطقه دچار آسیب جزیی شدند که با حضور به موقع پلیس شهرستان آمل درصحنه درگیری، پیشگیری و ختم به خیر شد.

سردارحسینی، خاطرنشان کرد: افرادی که خواسته یا ناخواسته وارد درگیری‌های ساختگی و یا درقالب گروه‌های شرارت و ناامنی برای شهروندان می‌شوند، هوشیار باشند که پلیس هیچگاه در موضوع حفظ امنیت و تامین جان شهروندان در مقابل شرارت‌های افراد نابه هنجار کوتاه نخواهد آمد و با برخورد سخت وقاطع پلیس مواجه خواهند شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha