۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۵۸
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85541928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عملیات احداث ۲ طرح عمرانی عشایری در گتوند آغاز شد

اهواز-ایرنا- عملیات احداث پل بزرگ رودخانه چم چیت و بهسازی ایلراه عشایری کیارس با حضور مسوولان استانی و محلی در گتوند آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مدیرکل امور عشایر خوزستان روز پنجشنبه در آیین آغاز این طرحها گفت: پل بزرگ چم چیت از مطالبات بحق عشایر شهرستان گتوند بوده که با پیگیری اداره کل امور عشایر استان عملیات اجرای آن امروز آغاز شد.

سید اسکندر موسوی زاده اظهارکرد: برای ساخت این پل، ۳۱میلیارد ریال برآورده شده و قرار است یک پل چهار دهنه هشت متری بتنی ساخته شود.

وی به اهمیت ساخت این پل از لحاظ پدافندی اشاره کرد و گفت: با احداث این پل، مسیر عبور حدود ۴۰۰ خانوار عشایری فراهم می‌شود.

مدیرکل امور عشایر خوزستان ادامه داد: بهسازی ایلراه عشایری کیارس گتوند نیز از مهمترین طرح‌های عمرانی عشایر گتوند است که هفت متر ابنیه فنی احداث و مسیر اصلاح خواهد شد.

موسوی‌زاده اعتبار موردنیاز برای اجرای این طرح را ۵۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این اعتبار از محل تملک دارایی سرمایه‌ای تامین خواهد شد.
وی بیان کرد: با بهسازی این ایلراه مسیر تردد حدود ۳۰۰ خانوار عشایری فراهم خواهد شد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید محمد سادات ابراهیمی نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی نیز از خدمات اداره کل امور عشایر خوزستان در حوزه عشایری شهرستان‌های شوشتر وگتوند قدردانی کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha