تامین ۲۰۰ خودروی سبک و سنگین و ۱۰۰۰ موتور سیکلت برای شبکه پستی

تهران- ایرنا- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین و بیش از ۱۰۰۰موتورسیکلت عمدتاً برقی برای راه‌اندازی چند «هاب پستی» و نوسازی شبکه پستی کشور تامین شده است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، عیسی زارع‌پور با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی از اقدامات صورت‌گرفته برای نوسازی و چابک‌سازی ناوگان شرکت ملی پست خبر داد و گفت: برای نوسازی زیرساخت‌ها و اجرای فاز اول هوشمندسازی پست، گفت: تامین بیش از ۲۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین برای شبکه پستی و بیش از ۱۰۰۰موتورسیکلت عمدتاً برقی برای موزعین و راه‌اندازی چند «هاب پستی» از جمله اقدامات برای نوسازی شبکه پستی بود.

وزیر ارتباطات افزود: در راستای هوشمندسازی پست، چندین خط جدید تجزیه هوشمند مرسولات پستی با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شد تا سرعت و دقت ارسال مرسولات افزایش یابد.

زارع‌پور تاکید کرد: مدتی قبل با زیرساخت‌هایی که مهیا شد برای نخستین ‌بار به جمع معدود کشورهای سازنده ربات‌های هوشمند تجزیه‌گر پستی پیوستیم.

وزیر ارتباطات افزود: در راستای ارائه خدمات جدید پستی و تسهیل امور برای هموطنان، از اواخر سال گذشته باجه‌های سیار قبول مرسولات پستی در چند شهر آغاز به کار کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha