۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85541980
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان ابهر افتتاح شد

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85541980
هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان ابهر افتتاح شد

زنجان - ایرنا - هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر روز پنجشنبه همزمان با هفت استان کشور با حضور ویدیو کنفرانسی میر هاشم موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان در مراسم افتتاح این طرح که با حضور منصور علیمردانی نماینده مردم ابهر، خرمدره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، افزود: برای افتتاح طرح هتلینگ بخش جراحی زنان این بیمارستان با ۲۶ تخت، ۶۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.

امیر عباس جراحی علمداری گفت: بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی در بخش‌های جراحی زنان و مردان، قلب، چشم، ارولوژی، نوزادان، اطفال، زنان و زایمان، آی سی یو، داروخانه، آزمایشگاه و رادیولوژی با ۷۷ تخت به بیماران و بیمه شدگان سازمان تأمین اجتماعی خدمت رسانی می کند.

هتلینگ بخش جراحی زنان بیمارستان ابهر افتتاح شد

جراحی افزود: بیمارستان سردار شهید قاسم سلیمانی ابهر در بخش درمان به صورت رایگان خدمات درمانی و بهداشتی را به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ارایه می کند.

این مسوول خاطر نشان کرد:این پروژه در فضایی به مساحت ۴۵۰ متر مربع در سال جاری تکمیل شد که نقش موثری در افزایش رضایتمندی مراجعه کنندگان و ارتقای خدمت رسانی در سطح شهرستان ایفا می کند.

هم اکنون ۶۰۰ هزار نفر از جمعیت این استان معادل ۵۳ درصد تحت پوشش تامین اجتماعی هستند که خدمات متعددی به آنان ارائه می‌شود.

تعداد بیمه شدگان اصلی این اداره کل حدود ۲۱۰ هزار نفر و با احساب افراد تبعی ۴۹۰ هزار نفر را شامل می‌شود.

شمار مستمری بگیران تامین اجتماعی استان، ۵۲ هزار و ۷۰۰ نفر است که با احتساب بیمه شدگان تبعی، این تعداد به ۱۱۰ هزار نفر می رسد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha