۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85541986
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آتش سوزی گسترده چهار مغازه در آمل مهار شد

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵
کد خبر: 85541986
آتش سوزی گسترده چهار مغازه در آمل مهار شد
عکس آرشیوی است.

ساری - ایرنا - رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل گفت، آتش‌سوزی گسترده چهار باب مغازه در شهر آمل در محدوده رضوان هفت بلوار امام رضا (ع) این شهر با تلاش آتش‌نشانان مهار شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شهرداری آمل، روح الله اسماعیلی امروز پنجشنبه اظهار کرد: آتش سوزی از مغازه اغذیه فروشی در رضوان هفت دربلوار امام رضا (ع) شروع و شعله های آتش به سه مغازه جانبی سرایت کرده بود و بخشی از اجناس و سقف واحدهای تجاری طعمه حریق شد.

وی ادامه داد: در کوتاه ترین زمان ممکن آتش‌نشانان ایستگاه مرکزی با خودروی پیشروی اطفای حریق در محل حادثه حاضر شدند و به‌ سرعت تیم عملیاتی نسبت به مهار و پیشگیری از گسترش آتش‌سوزی اقدام کردند.

رییس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل، با بیان اینکه مهار آتش‌سوزی واحدهای تجاری حدود ۹۰ دقیقه به طول انجامید، تصریح کرد: در این حادثه لوازم و اجناس واحدهای تجاری در آتش سوخت و به مالک خانه کنار مغازه های سوخته شده خسارت زیادی وارد شد.

اسماعیلی، با اشاره به اینکه این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است، اضافه کرد: علت آتش سوزی توسط کارشناسان در دست بررسی است.

وی با توصیه به صاحبان واحدهای کسب و اصناف گفت: در هنگام فعالیت و یا پایان کار روزانه، به طور حتمی نسبت به اعمال موارد ایمنی واحدهای صنفی خود اقدام کنند.

آتش سوزی گسترده چهار مغازه در آمل مهار شد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha