۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85542009
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دزدان خودرو پس از سرقت نقره داغ شدند

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴
کد خبر: 85542009
دزدان خودرو پس از سرقت نقره داغ شدند

تهران بزرگ - ایرنا - سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان خودرو بلافاصله پس از سرقت، خبر داد.

به گزارش ایرنا از پلیس تهران بزرگ، سرهنگ محمدرضا موسوی روز پنجشنبه در این خصوص اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، ماموران کلانتری ۱۵۳ شهرک ولیعصر در حال گشت‌زنی در محدوده حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پراید سفید رنگ با ۲ سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو مشخص شد که دارای سابقه سرقت است که ماموران به جهت دستگیری آن ها اقدام کردند اما متهمان با رویت ماموران بلافاصله فرار کرده و از محل متواری شدند.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت ادامه داد: پس از مدت کوتاهی تعقیب و گریز با ایجاد طرح مهار خودرو متوقف شده و متهمان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات مشخص شد که متهمان قصد سرقت خودروی دیگری را در آن محل داشتند.

سرهنگ موسوی عنوان کرد: متهمان به جرم خود مبنی بر سرقت خودرو و ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و شناسایی شکات و مالباختگان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

دستگیری سارق اماکن خصوصی
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران هم از دستگیری سارقی که از انباری اماکن خصوصی سرقت می کرد، خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.

سرهنگ محمد افشار در این خصوص افزود: در پی اعلام سرقت انباری در محدوده حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴۱ شهرک گلستان، تیم عملیات کلانتری در محل حاضر شده و به بررسی دوربین های مداربسته در محل وقوع جرم پرداختند و هویت سارق و مشخصات خودرو وی را شناسایی کردند.

وی گفت: با هماهنگی های قضایی، ماموران کلانتری به مخفیگاه متهم رفته و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه متهم سابقه دار است، اظهار کرد: در تحقیقات مشخص شد که این سارق اموال را به شخصی به عنوان مالخر در یکی از استان های مرکزی کشور می فروشد که در ادامه شناسایی و دستگیری این مالخر در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ افشار گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به مرجع قضایی منتقل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha