۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 85542025
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

ثبت دمای ۳۹ درجه سانتیگراد در همدان

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۹
کد خبر: 85542025
ثبت دمای ۳۹ درجه سانتیگراد در همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به تداوم هوای گرم در استان، گفت: ایستگاه‌های اسدآباد و بهار در گرمترین ساعات، دمای ۳۹ درجه را گزارش کردند که انتظار داریم گرمای هوا همچنان ادامه داشته باشد.

«روح‌الله زاهدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: از امروز تا پنج روز آینده آسمان استان صاف و آفتابی است و در ساعات بعدازظهر گاهی ابرهای کمی به شکل موقتی قابل نمایش است.

وی افزود: همچنین وزش باد معمول را طی ساعاتی در ساعات بعدازظهر می‌توانیم انتظار داشته باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان ادامه داد: برای آسمان استان وزش باد، در پاره‌ای از مناطق پدیده غبار رقیق را می‌تواند برای ساعاتی پیش بینی کرد.

زاهدی بیان کرد: از نظر دمایی هوای گرم کماکان در استان تداوم دارد و طی روزهای آینده با نوسانات جزیی در برخی از نقاط کاهشی است.

وی با بیان اینکه تداوم هوای گرم را طی روزهای آینده پیش رو داریم، کمینه و بیشینه دما در ایستگاه فرودگاه همدان را طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ و ۳۷ درجه سانتیگراد عنوان کرد.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته بهار با ۱۲ درجه سلسیوس خنکترین و ایستگاه‌های اسدآباد و بهار در گرمترین ساعات، دمای ۳۹ درجه سلسیوس را گزارش کردند.

به گزارش ایرنا؛ آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha