شناسایی ۸۰ خانه قدیمی با قابلیت تبدیل به واحد بوم‌گردی در رامسر

ساری- ایرنا- سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان رامسر از شناسایی ۸۰ خانه قدیمی با قابلیت تغییر کاربری به واحد بوم‌گردی خبر داد.

به گزارش ایرنا، ابوطالب علی‌پناه روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از واحد بوم‌گردی روستای میانلات واقع در محور گردشگری جواهرده، گفت: هم اکنون با همکاری بنیاد برکت و دهیاران شهرستان رامسر حدود ۸۰ خانه قدیمی روستایی یا قابلیت تبدیل شدن به واحد بوم‌گردی شناسایی شده و روند اجرایی صدور مجوز بوم‌گردی به این خانه‌های قدیمی در دست اقدام است.

وی افزود: شهرستان رامسر با تنوع آب و هوایی که دارد می‌تواند با ایجاد و گسترش واحدهای بوم‌گردی در توسعه اشتغال پایدار و همچنین مهاجرت معکوس باعث رونق گردشگری شهرستان شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان رامسر گفت: رامسر با داشتن ظرفیت ‌های فراوان گردشگری می‌تواند به مرکز رشد و گسترش واحدهای بوم‌گردی در سطح کشور تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، شهرستان رامسر که دروازه غربی مازندران محسوب می‌شود همواره به عنوان یکی از مقصدهای اصلی مسافران شمال مورد توجه گردشگران قرار دارد و نوروز هر سال نیز زمان اوج حضور مسافران در این شهر است.

شناسایی ۸۰ خانه قدیمی با قابلیت تبدیل به واحد بوم‌گردی در رامسر

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha