۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85542062
T T
۳۳ نفر

برچسب‌ها

کلاهبردار میلیاردی در گیلان دستگیر شد

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبر: 85542062
کلاهبردار میلیاردی در گیلان دستگیر شد

رشت - ایرنا - فرمانده انتظامی رشت از دستگیری فردی با ۱۶ فقره کلاهبرداری در این شهرستان خبر داد و گفت: این فرد با شیوه و شگرد فروش املاک به چند نفر، بالغ بر ۸۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمود حافظی روز پنجشنبه اظهار کرد: در پی ارجاع یک فقره حکم صادره از شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری بخش سنگر، مبنی بر شناسایی و دستگیری محکوم علیه متواری به جرم ۱۶ فقره پرونده کلاهبرداری در زمینه خرید و فروش ملک و املاک به چند نفر به ارزش ۸۰۰ میلیارد ریال، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران انتظامی بخش سنگر با انجام اقدامات فنی و نامحسوس متهم متواری را که چندین بار مخفیگاه خود را تغییر داده بود، شناسایی و او را دستگیر کردند، افزود: کلاهبردار ۴۱ ساله پس از تشکیل پرونده به منظور سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان خواست برای پیشگیری از وقوع کلاهبرداری ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های انتظامی قبل از هرگونه معامله با انجام استعلامات لازم، نسبت به رویت اصل سند و اطمینان از اصالت آن اقدام کنند.

ممانعت از تردد گروه‌های گردشگری فاقد مجوز در تالش

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، فرمانده انتظامی تالش از ممانعت تردد پنج گروه گردشگری فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رستمی اظهار کرد: در راستای ساماندهی گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مدت ۲ روز در شهرستان تالش اجرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تالش افزود: در اجرای این طرح‌ از تردد پنج گروه گردشگری در قالب پنج دستگاه خودرو آفرود شامل ۱۷ نفر ممانعت به عمل آمد و تمامی آن‌ها به مبدا اولیه خود برگشت داده شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در طرح برخورد با گروه‌های گردشگری و ورزشی فاقد مجوز که نسبت به تخریب منابع طبیعی و ملی اقدام می‌کنند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha