فاز توسعه بیمارستان امام نقده آماده افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده گفت: فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان با تجهیزات پیشرفته آماده افتتاح شده است.

سیما قائمی روز پنجشنبه در بازدید مدیران حوزه بهداشت و درمان از این بیمارستان افزوود: این بیمارستان ۱۴۵ تخت داشت که در حال حاضر با ۴۰۹ تخت، هشت اتاق عمل، ۱۷ تخت بخش آی سی یو و اتاق زنان زایمان آماده بهره برداری است.

وی اضافه کرد: از لحاظ شاخص ها، این مرکز دومین بیمارستان آذربایجان غربی است و بر اساس اعلام وزارت بهداشت از لحاظ تجهیزات، اولین بیمارستان شمال غرب کشور به حساب می آید .

مدیر شبکه بهداشت و درمان نقده از اجرای پروژه های عمرانی در بخش بهداشتی این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون پنج پروژه مهم در روستاها در حال اجراست که ۶۰۰ میلیارد ریال برای آنها اختصاص داده شده است.

قائمی ادامه داد: این طرح ها در دولت سیزدهم کلنگ زنی شده و امروز با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی مقرر شده تا پایان سال تحویل مدیریت بهداشت و درمان شود.

فاز توسعه بیمارستان امام نقده آماده افتتاح شد

وی گفت: افتتاح مرکز اورژانس فوریت های پزشکی شماره ۳ در سال ۱۴۰۲ یکی از اقدامات بسیار مهم در حوزه بهداشتی در مانی نقده بود که زمان رسیدن بر بالین مصدوم و بیمار را به حداقل رسانده که جهت تجهیز آن با خرید یک دستگاه آمبولانس نزدیک به ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است .

به گزارش ایرنا، شهرستان نقده در جنوب آذربایجان غربی و ۸۵ کیلومتری ارومیه از لحاظ درمانی بلوک شهرستان های اشنویه ، پیرانشهر و سردشت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha