۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1180
کد خبر: 85542137
T T
۱۶ نفر

برچسب‌ها

آب شرب منطقه عین‌دو اهواز پایدار شد

۲۸ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۱
کد خبر: 85542137
آب شرب منطقه عین‌دو اهواز پایدار شد

اهواز- ایرنا- قائم مقام شرکت آب و فاضلاب اهواز از پایداری آب شرب منطقه عین‌دو اهواز خبر داد.

فرزان عباسیان روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با تلاش‌ گروه های عملیاتی شرکت آبفای اهواز، آب شرب اکثر خیابان‌های منطقه عین‌دو اهواز که مدتی دچار افت فشار و قطعی بود، پایدار شد.

وی افزود: منطقه عین‌دو سال‌ها با مشکل افت فشار و گاها قطعی آب شرب روبرو بوده، که این موضوع بیشتر در منازل انتهای منطقه نمود داشته است.

عباسیان اظهار کرد: تمامی گروه‌های عملیاتی و کارشناسی معاونت بهره‌برداری و توسعه آب، بررسی علل، ارائه راهکار و اقدامات مورد نیاز برای رفع مشکلات حوزه‌ آب این منطقه را در دستور کار داشتند.

قائم مقام شرکت آبفا اهواز با تشریح اقدامات انجام شده در خصوص رفع افت فشار ایجاد شده در منطقه بیان کرد:برای حل این مشکل مجموعه‌ای از اقدامات کارشناسی و عملیاتی بصورت شبانه روزی صورت گرفت که به طور کلی می‌توان به عنوان اقدامات کوتاه مدت و میان مدت از آن‌ها نام برد.

عباسیان در خصوص اقدامات کوتاه‌مدت برای رفع تنش آبی این منطقه گفت: نصب یک دستگاه الکتروپمپ جدید در ایستگاه تقویت فشار عین‌دو ، شناسایی و جمع آوری چندین فقره انشعاب غیر مجاز از خط انتقال اصلی، تنظیم شیرآلات قطع و وصل و اعزام چند دستگاه تانکر سیار از جمله اقدامات کوتاه مدت است.

وی همچنین در خصوص اقدامات میان مدت افزود: با انجام اقدامات کوتاه مدت، در حال حاضر آب شبکه توزیع در منطقه عین‌دو پایدار است اما در طرح میان مدت نقاط فاقد شبکه توزیع شناسایی و در آینده‌ای نزدیک شبکه انتقال و توزیع اجرا خواهد شد.

به گزارش ایرنا، منطقه عین‌دو اهواز با جمعیتی بالغ بر ۳۶ هزار نفر واقع در شمال غرب شهرستان اهواز است که چندی پیش منازل انتهایی این منطقه از افت فشار و قطعی آب گله‌مند بودند.

استاندار خوزستان با حضور در منطقه عین‌دو اهواز بر تسریع پایداری آب شرب در این منطقه تاکید کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha