نمایندگان اصفهان به دنبال کسب امتیاز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

اصفهان - ایرنا - تیم های اصفهانی گیتی پسند و پالایش نفت فردا جمعه در هفته دوم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در اصفهان و تهران به مصاف سن ایچ ساوه و سفیر گفتمان خواهند رفت و امیدوارند بتوانند امتیازات هفته دوم را از آن خود کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر فوتسال ۱۴۰۴-۱۴۰۳ باشگاه های کشور از فردا جمعه با حضور ۱۴ تیم در شهرهای اصفهان، تهران، ساوه، قزوین، بندر عباس، اراک و کرمان از ساعت ۱۶ پیگیری می‌شود. ۲ تیم اصفهانی گیتی پسند و پالایش نفت به ترتیب فردا در اصفهان و تهران در ساعت های ۱۸ و ۱۶ به مصاف سن ایچ ساوه و سفیر گفتمان خواهند رفت.

در هفته نخست، ۲ تیم اصفهانی پالایش نفت و گیتی پسند به ترتیب در اصفهان و مشهد به مصاف تیم‌های شهرداری ساوه و فرش آرای مشهد رفتند و تیم پالایش نفت اصفهان با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم شهرداری ساوه شد و لیگ برتر فوتسال را با شکست آغاز کرد.

گیتی پسند اصفهان نیز جمعه هفته گذشته در یکی از مهمترین دیدارهای هفته نخست، مهمان تیم فوتسال فرش آرا بود و در سالن شهید بهشتی مشهد، پنج بر صفر میزبان مشهدی خود را شکست داد. قرمز پوشان اصفهانی با حفظ شاکله اصلی تیم خود از سال قبل و اضافه شدن چند بازیکن جدید به دنبال رقم زدن فصلی خوب برای خود هستند.

امسال محمد رضا سنگ سفیدی، محمد حسین درخشانی، مسعود (باقر) محمدی، مهدی کریمی، مسعود یوسف، علیرضا رفیعی پور، امیر حسین داوودی، بهمن جعفری، علی خلیلوند، محمد جواد صفری، یوسف امینی، سعید احمد عباسی، پوریا خرمن بیز و مهدی بصیرت برای حضور در رقابت های لیگ برتر و جام باشگاه های آسیا، با گیتی پسند قرار داد بسته اند.

شاگردان کشاورز فردا در دومین هفته لیگ برتر به دیدار میهمان خود سن ایچ ساوه می روند که این دیدار نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور است.

تماشای دیدار تیم گیتی پسند رایگان شد

باشگاه گیتی پسند در مورد بازی فردا اعلام کرد، تماشای بازی این تیم و سن ایچ ساوه در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال در اصفهان به‌صورت رایگان است.

این بازی فردا از ساعت ۱۸ در ورزشگاه پیروزی اصفهان برگزار می شود و برای سن ایچ ساوه که در هفته نخست به تساوی یک بر یک مقابل آلومینیوم اراک رضایت داد، اهمیت زیادی دارد.

قضاوت این دیدار بر عهده مهدی طاهری، احسان نعمتی، میلاد سعیدی و محمد شرونی خواهد بود. همچنین محمد فرجی به عنوان ناظر داوری و مهدی هنروری به عنوان نماینده سازمان لیگ تیم اجرایی را تشکیل می دهند.

امید پالایش نفت اصفهان به برد در تهران

پالایش نفت اصفهان دیگر نماینده استان که برای نخستین بار در لیگ برتر و در خانه حریف به میدان می رود، فردا مقابل تیم تهرانی سفیر گفتمان صف آرایی خواهد کرد.

این تیم جوان امیدوار است فردا بتواند در دومین دیدار خود در لیگ برتر و اولین دیدار خارج خانه بتواند، ۲ امتیاز دیدار در خانه حریف را از آن خود کند و باید دید می تواند دست پر از تهران به اصفهان برگردد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

نمایندگان اصفهان به دنبال کسب امتیاز در هفته دوم لیگ برتر فوتسال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha