تبریک رئیس شورای انتقالی نیجر به پزشکیان؛ نیامی خواستار تقویت همکاری‌ها با تهران است

تهران- ایرنا- ژنرال عبدالرحمن تیانی رئیس شورای ملی نجات میهن (NCSR) و رئیس شورای انتقالی نیجر با ارسال پیامی انتخاب مسعود پزشکیان به عنوان نهمین رئیس جمهور اسلامی ایران را تبریک گفت و خواستار تقویت همکاری‌ها با تهران شد.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا، در پیام رئیس شورای انتقالی نیجر، آمده است: انتخاب درخشان شما به عنوان رئیس جمهور کشور بزرگ اسلامی ایران، این فرصت خوشایند را به من می‌دهد تا به نمایندگی از شورای ملی نجات میهن (NCSR)، دولت و مردم نیجر با شما صحبت کنم.

در ادامه پیام تیانی آمده است: من از طرف کشور نیجر پیروزی شما را صمیمانه تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت کامل در انجام این مأموریت خطیر را برای شما دارم.

در پیام رئیس کشور نیجر با آروزی موفقیت برای پزشکیان، آمده است: مردم ایران با انتخاب شما برای ریاست بر سرنوشت خود، به شما اعتماد کرده‌اند تا مانند پیشینیانتان برای عظمت کشور زیبا و سعادت مردم آن به کار خود ادامه دهید، باشد که خداوند شما را حفظ و یاری کند.

رئیس شورای ملی نیجر در ادامه این پیام با تاکید بر پیوندهای دوستی، برادری و همکاری میان نیجر و ایران، نوشت: من اعتقاد راسخ دارم که روابط دو کشور تحت رهبری و دستورهای خردمندانه شما تحولات رضایتبخشی را تجربه خواهد کرد.

تبریک رئیس کشور نیجر به پزشکیان؛ نیامی خواستار تقویت همکاری‌ها با تهران است

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان روز جمعه پانزدهم تیرماه با کسب اکثریت آرا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران به عنوان نهمین رئیس جمهور ایران از سوی ملت ایران انتخاب شد.

براساس اعلام ستاد انتخابات کشور مجموع آرای اخذ شده در شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای است که بر این اساس تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای بود که توانست بر رقیب خود سعید جلیلی پیروز شود.

تاکنون بسیاری از رهبران جهان با ارسال پیام‌هایی پیروزی پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفته‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha