برترین سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد در قالب یک جشنواره معرفی می‌شوند

یزد- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد گفت: برترین سازمان‌های مردم نهاد (سمن‌) فعال استان در حوزه جوانان در قالب یک جشنواره معرفی می‌شوند.

" زهیر حاجی حسینی " روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: زمان برگزاری این جشنواره از ۲۰ تا ۲۷ مردادماه امسال و همزمان با هفته مشارکت‌های اجتماعی است و در آن ۱۰ سمن به عنوان برگزیدگان مرحله استانی معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی ادامه داد: این جشنواره به‌ منظور معرفی و نمایش دستاورد سمن‌ها، تشویق سمن‌های فعال و ایجاد انگیزه و نشاط در بین سمن‌های جوانان در ۲ بخش معرفی سازمان‌های مردم‌نهاد برتر جوانان (رقابتی) و برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای سمن‌های جوانان برگزار می‌شود.

این مسئول بیان کرد: تمامی سمن‌های معتبر که تا پایان سال ۱۴۰۲ موفق به اخذ اعتبارنامه از وزارت ورزش و جوانان شدند و یا در مرحله تمدید اعتبارنامه هستند، می‌توانند تا پنجم مردادماه امسال از طریق درگاه اینترنتی شبکه‌های سمن‌ها به آدرس www.snyngo.ir برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره ثبت‌نام کنند.

برترین سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان یزد در قالب یک جشنواره معرفی می‌شوند

حاجی حسینی گفت: برگزیدگان پس از بررسی در کمیته داوران در شاخص‌های عمومی شامل مدیریت مالی، مشارکت، سازمان و مدیریت، میزان تاثیرگذاری و شاخص‌های اختصاصی شامل همکاری در اجرای طرح‌ها و برنامه‌های کیفی، برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و عضویت در شبکه‌های تخصصی سمن‌های مردم‌نهاد جوانان بررسی می‌شوند..

وی یادآور شد: سمن‌های برتر استانی که توسط شورای داوری استان‌ها انتخاب و در بخش رقابتی از آنان تجلیل به عمل آمد، مجدد توسط شورای داوری ستادی مورد ارزیابی قرار گرفته و از ۴۰ سمن منتخب طی مراسمی که در نیمه دوم امسال برگزار می‌شود به‌عنوان برگزیدگان مرحله ملی قدردانی می‌شوند.

استان یزد بیش از ۱۰۰ سازمان مردم نهاد جوانان دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha