۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۴۷
کد خبرنگار: 1285
کد خبر: 85542484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث رانندگی در چهارمحال و بختیاری ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت

شهرکرد- ایرنا- رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: حوادث رانندگی از روز گذشته ۲۸ تیر تاکنون در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل و شهرکرد ۱۸ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش روابط عمومی مرکز اورژانس استان چهارمحال و بختیاری، محمود شمسی‌پور روز جمعه با بیان این خبر افزود: نخستین حادثه رانندگی در شهر چلگرد حدود ساعت ۱۴ رخ داد، که بر اثر واژگونی برخورد خودرو پژو ۴۰۵ و پژو پارس چهار نفر از سرنشینان مصدوم شدند.

وی ادامه داد: حادثه دوم در شهرکرد حدود ساعت ۱۷ رخ داد که بر اثر برخورد خودرو پراید و ال ۹۰ نیز ۶ نفر مصدوم و راهی بیمارستان شدند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در حادثه سوم در محور کاج به کریم‌آباد که حدود ساعت۵۰:۲۲ دقیقه شکل گرفت، برخورد پراید و پژو ۴۰۵ هشت مصدوم بر جای گذاشت.

شمسی‌پور افزود: کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از حضور در صحنه‌های حادثه اقدامات درمانی را برای مصدومین انجام داده و مصدومین را با ۶ دستگاه آمبولانس جهت اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان‌های امام سجاد(ع) کوهرنگ، امام رضا(ع) اردل و آیت الله کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha