۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۵۷
کد خبرنگار: 3092
کد خبر: 85542582
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

مردم غزه عاشورا را بهتر درک می‌کنند

گنبدکاووس- ایرنا- امام جمعه گنبدکاووس گفت: مردم غزه با تحمل مشکلات و فشارهای فراوان اقتصادی و غذایی و مشاهده شهادت بستگان و فامیل از کودک تا پیر، بهتر از همه دنیا فرهنگ عاشورا را درک می‌کنند.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام محمود ترابی در نماز جمعه این هفته گنبدکاووس اظهار کرد: جنایت وحشیانه رژیم جعلی صهیونیست در غزه به بهانه هدف قرار دادن محمد الضیف به شهادت ۳۲٠نفر در ۲ روز منجر شد.

وی افزود: بیش از ۳۹ هزار نفر در غزه شهید و ۱٠٠ هزار نفر مجروح شدند و این استقامت بخشی از فرهنگ ایثار و شهادت آزادیخواهان مقابل استکبار است.

امام جمعه گنبدکاووس بیان کرد: مردم غزه انحراف در حکمرانی جهانی را هر روز به چشم می بینند اما شهادت این مظلومان از چشم جهانیان پنهان نمی‌ماند.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به اربعین امسال اظهار امیدواری کرد: پیاده‌روی اربعین امسال در عراق با حضور ده‌ها میلیونی برگزار شود.

امام جمعه گنبدکاووس با اشاره به ایثار مهندسین نیروگاه رامین گفت: مهندسین این نیروگاه با وجود گرمای طاقت فرسا برای جلوگیری از خاموشی در شبکه برق کشور اقدام کردند که این فداکاری‌ها، نابرابری‌های ما را در برابر دشمنان تبدیل به توانمندی می‌کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha