لامرد با ۵۰ درجه بالای صفر گرمترین منطقه فارس به خود اختصاص داد 

شیراز-ایرنا- مدیرکل هواشناسی فارس اعلام کرد: در۲۴ساعت گذشته شهر ستان لامرد با ۵۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین منطقه فارس را به خود اختصاص داد و دمای هوا در شیراز هم به ۴۲ بالای صفر رسید.

مسعود حقیقت روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: پس از لامرد که گرمترین روز تابستانی خود را سپری کرد، منطقه افزر قیرو کارزین ، جویم لارستان و کورده خنج با ۴۹ درجه ، دژگاه دهرم فراشبند، شهر ستان های خنج و قیرو کارزین با ۴۸ ، اوز و لارستان هم با ۴۷ درجه بالای صفر در رتبه های بعدی جای دارند
دشت نمدان خنک ترین
وی اضافه کرد : همچنین دشت نمدان اقلید با ۱۰ درجه بالای صفر خنک ترین منطقه در ۲۴ ساعت گذشته بود.
مدیرکل هواشناسی فارس بیان کرد : هوای امروز جمعه ۲۹ تیر ماه در مناطق جنوبی و شرقی استان درساعات بعد از ظهر افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده همراه با رعد برق و گاهی وزش باد پیش بینی می شود و در مناطق شمالی و مرکزی هم وزش باد ملایم تا متوسط گزارش شده است.
حققیت افزود : همچنین برای روز های شنبه و یکشنبه هفته آینده در ساعت های بعد از ظهر قسمت هایی از مناطق جنوبی و شرقی استان کمی افزایش ابر و در سایر نقاط استان کمی وزش باد پیش بینی شده است.

به گزارش ایرنا پیشتر هواشناسی استان فارس در اطلاعیه هشدار سطح زرد ۲۴ تیرماه نسبت به بارش های رگبار تابستانی همراه با رعد و برق، افزایش سرعت وزش باد و جاری شدن روان آب از بعد از ظهر یکشنبه ۲۴ تیر ماه تا اواخر همین روز در مناطق شرقی و جنوبی فارس هشدار داد ه بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha