۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۱
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85542691
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت دزفول: دولت چهاردهم از تجربیات دولت سیزدهم استفاده کند

دزفول-ایرنا- امام جمعه موقت دزفول بر ضرورت سیاست خارجی فعالانه، شجاعانه و مقتدرانه  تاکید وبیان کرد: دولت چهاردهم از تجربیات دولت سیزدهم در حوزه های مختلف از جمله سیاست خارجی استفاده کند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین عبداللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دزفول در مصلای امام علی (ع) با بیان اینکه دولت چهاردهم در آستانه فعالیت است، تصریح کرد: ۵۰ درصد مردم پای صندوق‌های رای آمدند که این میزان از مشارکت بی نظیر بود.

حجت الاسلام عبداللهی خاطرنشان کرد: پیامهای کتبی و شفاهی که به رئیس جمهور منتخب ارسال شد این نکته را نشان می دهد که همه به دنبال تجمیع ظرفیت‌های کشور هستند؛ رهبر انقلاب نیز همگان را به نیک اندیشی برای پیشرفت و عزت ایران دعوت کرد.

رقابت انتخاباتی تمام شد
امام جمعه موقت دزفول گفت: رقابت‌های انتخاباتی تمام شد و اکنون باید هنجارهای رفاقتی جایگزین رفتارهای رقابتی شود.

وی تاکید کرد: اکنون به دنبال آبادی معنوی و مادی کشور هستیم و باید به دور از کندروی، سهم خواهی و تندروی دست به دست هم دهیم و ایران را بسازیم.

امام جمعه موقت دزفول بر ضرورت توجه به منافع ملی تاکید کرد و گفت: نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در هم تنیده و پیوند ناگسستنی با منافع دینی دارد؛ باید ارزش‌ها در حوزه کاری سیاستمداران جان بگیرد و امور معنوی و باورها تعریف شود.

وی اظهارکرد: دولت باید رفتار خود با مستبدان دنیا را به صورت شفاف بگوید، منافع ملی رابطه تنگاتنگی با سیاست داخلی دارد ولی با سیاست خارجی منفعلانه نمی‌توان در عرصه‌های بین‌المللی گام برداشت.

روضه‌های خانگی پرشکوه‌تر از قبل در خانه‌ها برپا شود

امام جمعه موقت دزفول در بخش دیگری از خطبه های خود، مجلس عزای حسینی را محل تطهیر و شستن زشتی‌ها عنوان کرد و گفت: باید روضه‌های خانگی پرشکوه‌تر از قبل در خانه‌ها برپا شود زیرا برچیدن این روضه‌ها به صلاح نیست.

امام جمعه موقت دزفول: دولت چهاردهم از تجربیات دولت سیزدهم استفاده کند
وی با تاکید بر اینکه باید چهره به چهره درس های عاشورا را تبلیغ کرد گفت: بهترین راه این تبلیغ، برپایی روضه‌های خانگی است.

امام جمعه موقت دزفول از افرادی که نسل به نسل روضه‌های خانگی را تداوم دادند قدردانی کرد و گفت: پرورش عقلانیت، ایجاد شعور و آگاهی از مهمترین دستاوردهای قیام امام حسین (ع) است.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی با شکوه تمام در ایران اسلامی و دزفول قهرمان با عزت و شکوه برپا شد و از مردم شهیدپرور که در صحنه آمدند و هم صدا با امام حسین(ع) اهداف سیدالشهدا را فریاد زدند قدردانی می‌شود.

امام جمعه موقت دزفول ایستادگی مردم غزه را از ثمرات کربلا دانست و گفت: بی تردید رژیم سفاک صهیونیستی، یزید زمان ما و غزه کربلای ما است.

حجت الاسلام عبداللهی گفت: کودکان، زنان و مردان بدون هیچ توجیه و جنایتی در غزه جان می‌دهند بنابراین دفاع از مردم غزه یکی از زیباترین نمودهای عاشورا و تاسوعای حسینی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha