تداوم صدرنشینی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

۲۹ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۱۶
کد خبر: 85542854
تداوم صدرنشینی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

اصفهان-ایرنا-تیم گیتی پسند اصفهان در دومین هفته لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های ایران با نتیجه ۶ بر یک از سد«سن ایچ ساوه» گذشت و صدرنشینی خود در لیگ برتر را تثبیت کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در مهم‌ترین و جذاب‌ترین جدال دومین هفته لیگ برتر فوتسال، عصر جمعه از ساعت ۱۸ در ورزشگاه «پیروزی اصفهان» به دیدار میهمان خود «سن ایچ» ساوه رفت و توانست با نتیجه ۶ بر یک میهمان خود را با شکست بدرقه کند.

این دیدار که نخستین دیدار تیم اصفهانی در خانه و در چارچوب فصل جاری لیگ برتر فوتسال کشور بود با استقبال هواداران تیم اصفهانی همراه بود و از همان ابتدای بازی شاگردان سعید کشاورز بر توپ و میدان مسلط بودند و توانستند در نیمه نخست چهار گل و در نیمه دوم ۲ گل وارد دروزاه «سن ایچ» ساوه کنند.

محمد درخشانی ۲ گُل و محمدرضا سنگ سفیدی، بهمن جعفری، علیرضا رفیعی، مسعود یوسف و محمد درخشانی هرکدام یک گُل برای تیم «گیتی‌پسند» اصفهان به ثمر رساندند و تک گل‌ تیم «سن ایچ» ساوه نیز بهنام فعال وارد دروازه گیتی پسند کرد.

گفتنی است پالایش نفت اصفهان دیگر نماینده استان که برای نخستین بار در لیگ برتر حضور دارد امروز در خانه حریف مقابل تیم تهرانی سفیر گفتمان با نتیجه پنج بر ۲ شکست خورد.

هم اکنون گیتی پسند با ۶ امتیاز از ۲ بازی و تفاضل گل ۱۰ در صدر جدول لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور قرار دارد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتسال مردان گیتی‌پسند اصفهان پنج بار به مقام قهرمانی و هفت بار به مقام نایب قهرمانی در لیگ برتر فوتسال ایران دست یافته‌ است.

این تیم در سال ۱۳۹۰ قهرمان لیگ فوتسال قهرمانان آسیا شد.

تداوم صدرنشینی گیتی پسند در لیگ برتر فوتسال

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha