سپاه الغدیر یزد به بیش از هشت هزار نفر مشاوره اشتغال داد

یزد- ایرنا- فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: بسیج سازندگی با همکاری برخی نهادها و همراهی پایگاه‌های مقاومت به بیش از هشت هزار نفر از اقشار مختلف با حضور کارشناسان مجرب و مرتبط، مشاوره اشتغال داد.

سرهنگ " حسین زارع کمالی " روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشاوره اشتغال به علاقه مندان و افراد جویای کار در سطح استان در یکسال گذشته با استقبال خوب مردم و با موفقیت انجام شد.

وی بر اهمیت تولید و اشتغال در کشور با توجه به شعار سال و توصیه‌های مقام معظم رهبری با همکاری بسیج و همراهی سازمان‌های مسئول در ادامه سال در استان تاکید کرد.

این مسئول بیان کرد: برگزاری کلاس‌های آموزشی با موضوع اشتغال جزء برنامه‌های مهمی است که توسط بسیج سازندگی سپاه الغدیر با همکاری سایر بخش‌ها ادامه دارد.

زارع کمالی تاکید کرد: ارائه مباحث مرتبط با مشاوره شغلی هم جزء برنامه‌های دیگری در مجموعه سپاه است که در یکسال گذشته بیش از پنج هزار نفر از آن در سطح استان بهره‌مند شدند.

ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از تولید، ایجاد و تقویت فرهنگ کار، کمک به دولت در تحقق وعده اشتغال، راهبری و ساماندهی مشاغل خرد و خانگی و حمایت از عرصه‌های نو و دانش بنیان جزو اهداف اصلی پرداخت تسهیلات است.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت بیش از ۳۰۰ هزار بسیجی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha