تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته یک کشور راه یافت

کرمانشاه - ایرنا - براساس اعلام هیات فوتبال استان کرمانشاه، تیم فوتبال بعثت این استان توانست جواز حضور در رقابتهای لی' دسته یک کشور (لیگ آزادگان) را در فصل آینده بدست آورد.

به گزارش ایرنا از باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه، رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه با اعلام این خبر اظهار کرد: با همت مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه و با پیگیری های هیات فوتبال شهرستان انتقال امتیاز تیم لیگ یکی نهایی شده است.

جواد مرادی گفت: از ماه گذشته جلسات باشگاه بعثت با هیات فوتبال شهرستان آغاز شد و خوشبختانه با تلاش «افشین حسنی» مدیرعامل این باشگاه حضور تیم بعثت در لیگ یک فصل جدید قطعی شده است.

وی بدون اشاره به میزان مبلغ پرداخت شده بابت خرید این امتیاز یادآور شد: پس از سال ها تلاش برای حضور کرمانشاه در لیگ باشگاه های دسته یک کشور و فقدان حضور یک تیم لیگ یکی در استان تیم فوتبال بعثت توانست یکی از آرزوهای فوتبال دوستان شهر و استان را محقق کند.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به مسابقات لیگ دسته یک کشور راه یافت

مرادی با بیان اینکه در حال حاضر این انتقال مراحل اداری خود را در فدراسیون فوتبال پشت سرمی گذارد ادامه داد: با قطعی شدن این انتقال در آغاز فصل جدید فوتبالی شاهد حضور تیم بعثت در لیگ یک فوتبال باشگاه های کشور در لیگ آزادگان خواهیم بود.

رییس هیات فوتبال شهرستان کرمانشاه با قدردانی از مدیرعامل باشگاه بعثت بابت حمایت از فوتبال استان گفت: در حال حاضر بزرگترین دغدغه هیات فوتبال، فراهم نمودن زیرساخت ها، ورزشگاه و امکانات جهت میزبانی و حضور پرقدرت تیم در لیگ یک خواهد بود که تمام مسوولان استان و شهرستان باید برای این امر پای کار بوده و هر چه سریعتر ورزشگاه آزادی کرمانشاه را بازسازی کنند تا مورد تایید سازمان لیگ فدراسیون قرار گیرد.

مرادی اظهار امیدواری کرد با حمایت های استاندار، مدیر کل ورزش و جوانان و سایر مسوولان شاهد سال با شکوهی برای فوتبال کرمانشاه در آینده باشیم.

به گزارش ایرنا، کانال باشگاه فوتبال بعثت کرمانشاه نیز با انتشار پوستری در این کانال حضور این تیم در فصل جدید باشگاه های فوتبال دسته یک کشور را به هواداران این تیم تبریک گفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha