فرماندار فیروزکوه: فرهنگ عاشورا الگوی مقاومت مردم در مقابل دشمنان است

فیروزکوه - ایرنا- فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: مردم شریف ایران با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر نقشه ها و توطئه های دشمن، ایستاده اند.

به گزارش ایرنا، محمد حیدری منش درچهارمین یادواره شهدای روستای شادمهن، به خبرنگاران گفت: وابستگی به فرهنگ شهدا از محورهای اصلی توسعه فرهنگی فیروزکوه است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: فیروزکوه با تقدیم ۴۸۲ شهید در راه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نشان داده است که همواره پای آرمان های انقلاب و امام راحل ایستاده است.

فرماندار فیروزکوه :فرهنگ عاشورا الگوی مقاومت مردم برابر دشمنان است

وی ادامه داد: امروز بواسطه این خون های ارزشمند،توفیق خدمت رسانی به مردم را داریم و حصول نتیجه آن را هم مرهون دعای خانواده‌های معظم شهدا هستیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: مشارکت بالای مردم فیروزکوه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نشان داد که مردم ما با تاسی به شهدا وتقدیم فرزندان خود برای پاسداری و ادامه راه انقلاب نقش اثر گذاری دارند.

حیدری منش گفت: مردم شریف ما با تأسی از فرهنگ عاشورا در برابر نقشه ها و توطئه های دشمن، ایستاده اند و مصداق بارز گفتمان شهید سلیمانی هستند که گفت ما ملت امام حسین ع هستیم.

وی خاطر نشان کرد: حمایت از راه شهدا و آرمان خواهی درمسیر جبهه مقاومت در اذهان مردم، نهادینه شده است و مسیرپیشروی به سوی تمدن نوین اسلامی با رشادت شهدای انقلاب و مدافعان حرم هموارتر شده و با تغییر دولت‌ها این مسیر متوقف نخواهد شد.

فرماندار فیروزکوه :فرهنگ عاشورا الگوی مقاومت مردم برابر دشمنان است

فرماندار فیروزکوه با اشاره به برگزاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران بیان کرد: چهارم مرداد اجلاسیه پایانی این کنگره با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و آحاد مردم ولایتمدار استان تهران به همت سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) برگزار خواهد شد.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha