بیش از ۲۳ هزار کارت هوشمند برای رانندگان همدانی صادر شد

همدان- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان گفت: ۲۳ هزار و ۵۴۱ کارت هوشمند سه ماهه نخست امسال برای رانندگان حوزه حمل و نقل مسافر این استان صادر شده است.

مهرداد آهکی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: اطلاعات موجود در کارت هوشمند رانندگان در راستای ایجاد گردش کار برخط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

او اضافه کرد: همچنین در فصل بهار امسال ۷۶۵ کارت هوشمند برای ناوگان باری صادر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان بیان کرد: نظارت بر عملکرد و فعالیت رانندگان ناوگان حمل و نقل کالا و مسافر با انجام بازدیدهای دوره‌ای و به صورت مستمر اجرا می شود.

آهکی گفت: با توجه به تمهیدات انجام شده بستر اینترنتی تمدید کارت هوشمند رانندگان حمل و نقل جاده‌ای کالا و مسافر فراهم شده و رانندگان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس اینترنتی WWW.SMARTCARD.RMTO.IR نسبت به تمدید اعتبار کارت هوشمند اقدام کنند.

وی افزود: امکان شناسایی کامل رانندگان، تمایز رانندگان فعال از رانندگان غیرفعال، ممانعت از صدور کارت‌های جعلی و ثبت تخلفات رانندگان از مزایای دیگر این کارت هوشمند است.

هم اکنون تعداد ۱۹۶ دستگاه اتوبوس، ۷۰۸ دستگاه مینی بوس و ۶۸۳ دستگاه سواری در استان همدان فعال است و در مجموع هزار و ۵۸۷ ناوگان حمل ونقل عمومی مسافری در سطح استان مشغول خدمات رسانی به مسافران هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha