آتش سوزی کارخانه تولید قطعات خودرو در شهریار خسارت جانی نداشت+فیلم

شهریار - ایرنا - فرماندار شهریار گفت:گستردگی حریق در کارخانه تولید قطعات خودرو در فردوسیه خسارت جانی نداشت وآتش نشان های شهرهای هفت گانه شهرستان نیز بلافاصله در محل آتش سوزی حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

به گزارش ایرنا، علیرضا فاتحی نژاد روز شنبه ضمن تشریح آتش سوزی در کارخانه تولید قطعات خودرو در فردوسیه شهریار اظهار داشت: پیرو آتش سوزی در کارخانه تولید قطعات خودرو در شهر فردوسیه، آتش نشانی در محل حضور پیدا کرد ولی به دلیل گستردگی حریق، آتش نشان های شهرهای هفت گانه شهرستان نیز بلافاصله در محل آتش سوزی حاضر شده و نسبت به اطفای حریق اقدام کردند.

آتش سوزی کارخانه تولید قطعات خودرو در شهریار خسارت جانی نداشت

به دنبال آتش سوزی گسترده که در ساعات پایانی جمعه در یکی از تولیدات قطعات خودرو در منطقه فردوسیه شهریار که در زمینه تولید چراغ خودرو فعالیت داشت به وقوع پیوست اکیبی از آتش نشنان شهرستان شهریا و شهرهای همجوار به محل اعزام تا از سرایت آتش به محل های دیگر جلوگیری کنند .

فاتحی نژاد با حضور در ساعات اولیه آتش سوزی در محل کارخانه اتفاق افتاد اظهار داشت: آتش سوزی گسترده در محل دپو مواد اولیه و محل نگهداری برخی از اقلام تولیدی و آزمایشگاه این کارخانه در فضایی حدود ۲هزار متر در دو طبقه اتفاق افتاد که منجر به سوختن وسایل موجود در این محل شد.

وی افزود: با حضور به موقع و تلاش چند ساعته اطفای حریق عوامل آتش نشانی شهرستان شهریار، ضمن هماهنگی با اداره کل بحران استانداری، آتش نشانی های شهرهای ملارد، قدس و رباط کریم و آتش نشانی شهرداری های مناطق ۲۱ و ۲۲ تهران در محل حاضر شدند و با تلاش بیش از ۴ ساعت اطفا حریق در حال انجام است.

فرماندار شهریار ادامه داد: علت آتش سوزی مشخص نیست و اطلاع دقیقی در دست نیست و با وجود خسارت مالی به کارخانه، خوشبختانه این آتش سوزی خسارت جانی در پی نداشت.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha