نقش زنجیره تولید در تامین گوشت قرمز مازندرانی‌ها

ساری- ایرنا- معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از زنجیره تولید گوشت قرمز با سرمایه‌گذاری شرکت داخلی در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، محمد مهدی عباس زاده روز شنبه در نشست مشترک با مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری، شرکت تعاونی تامین نیاز استان و کارخانجات خوراک دام و همچنین مدیر یک کارخانه خصوصی، بر ایجاد زنجیره تولید گوشت قرمز در استان با سرمایه‌گذاری شرکت آریا تاکید شد.

وی ایجاد زنجیره تولید گوشت قرمز را از جمله اولویت‌های جهاد کشاورزی استان اعلام و خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده، شرکت آریا به عنوان سرمایه‌گذار، موافقت خود را برای اجرای این طرح با همکاری اتحادیه صنعت دامپروری و شرکت تعاونی تامین نیاز استان اعلام کرده است.

عباس زاده با بیان اینکه شرکت آریا دارای کارخانه خوراک دام، سردخانه زیر صفر و کارخانه بسته‌بندی و فرآوری گوشت قرمز است و این شرکت آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در ایجاد کشتارگاه صنعتی در شرق استان هم اعلام کرد، افزود: در گام دوم این طرح، فعال‌سازی واحدهای راکد پرواربندی دام سبک و سنگین استان با همکاری شرکت آریا و تولید گوشت قراردادی نیزدر دستور کار قرار گرفته است.

هرآنچه باید از راه‌اندازی زنجیره تولید گوشت قرمز در مازندران بدانید

مدیرعامل اتحادیه صنعت دامپروری، شرکت تعاونی تامین نیاز کارخانجات خوراک دام و مدیریت شرکت آریا هم در این نشست در خصوص اجرای این طرح و همکاری‌های لازم برای تحقق آن بحث و تبادل نظر کردند.

به گزارش ایرنا، این طرح با هدف تامین امنیت غذایی و خودکفایی استان در تولید گوشت قرمز، علاوه بر افزایش تولید، اشتغال‌زایی و ساماندهی بازار گوشت قرمز در استان، با فعال شدن واحدهای راکد پرواربندی، افزایش تولید گوشت با کیفیت و کاهش قیمت این محصول در بازار را نیز در پی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha