۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰
کد خبرنگار: 979
کد خبر: 85543227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انجام ۱۶ عمل جراحی موفق بیمارستان جوین خراسان در یک روز

سبزوار- ایرنا - سرپرست بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) جوین گفت: انجام ۱۶ عمل جراحی موفقیت‌آمیز در یک روز، رکورد شمار عمل‌های جراحی در اتاق عمل این مرکز درمانی در غرب خراسان رضوی را شکست.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار، دکتر محمدامین اسلامی روز شنبه اظهار کرد: انجام این تعداد عمل در یک روز در این بیمارستان تاکنون سابقه نداشته که بیشتر این جراحی‌ها شامل عمل‌های سنگین ارتوپدی، زنان و جراحی عمومی بوده است.

وی افزود: بدون شک تلاش‌ پزشکان متخصص، پرسنل اتاق عمل و بلوک زایمان این مرکز که توانستند با وجود محدودیت‌های موجود اتاق‌های عمل، با بیشترین توان زمینه رضایت بیماران را فراهم کنند، قابل تحسین و قدردانی است.

سرپرست بیمارستان قمر بنی‌هاشم(ع) جوین گفت: بهار امسال بیش از ٢٠ هزار بیمار از خدمات درمانی اورژانس و درمانگاه تخصصی این شهرستان بهره‌مند شدند که از این تعداد ١٨ هزار نفر به صورت سرپایی درمان شده و حدود ۲ هزار نفر در اورژانس بیمارستان بستری شده و خدمت دریافت کردند.

وی افزود: در همین مدت ۵۰۰ عمل در زمینه جراحی عمومی، ارتوپدی، زنان و زایمان، گوش و حلق و بینی توسط متخصصان این مرکز به بیماران ارائه شده و بیش از هفت هزار خدمت نیز در بخش های پاراکلینیک این بیمارستان به بیماران سرپایی و بستری ارائه شد که از این تعداد بیش از پنج هزار خدمت برای بیماران سرپایی و حدود ۲ هزار خدمت برای بیماران بستری بوده است.

شهر نقاب، مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین، در ۲۸۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha