طرح شهید «عجمیان» در هزار و ۶۷۰ مدرسه خراسان رضوی اجرا شد

مشهد-ایرنا- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: اجرای طرح شهید «روح‌الله عجمیان» در هزار و ۶۷۰ مدرسه استان با هدف بهسازی و شاداب‌سازی فضای مدارس برای دانش‌آموزان آغاز شد.

سید امیر شوشتری روز شنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی طرح شهید عجمیان در آموزش و پرورش منطقه رضویه افزود: این دومین مرحله از اجرای طرح شهید عجمیان است که در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

وی بیان کرد: سال گذشته این طرح در هزار و ۴۰۰ مدرسه خراسان رضوی در قالب نقاشی، رنگ آمیزی و شاداب سازی فضای مدارس و کلاس‌ها محقق شد.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: با اجرای طرح شهید عجمیان بیشتر مدارس استان که نیاز به نقاشی و رنگ آمیزی داشتند توسط گروه های جهادی شاداب سازی شد و تابستان امسال نیز در دومین مرحله تعمیر سرویس‌های بهداشتی مدارس، تعمیر میز و صندلی ها و غیره در دستور کار قرار دارد.

شوشتری با اشاره به اینکه طرح شهید روح الله عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی در مدارس مورد نیاز اجرایی می‌شود، ادامه داد: مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح از مهمترین اهداف آن است .

اجرای طرح شهید عجیمان در ۲۰ درصد مدارس خراسان رضوی 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: اجرای طرح شهید عجمیان در مدارس ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان هدف گذاری شده است.

جاسم حسین پور افزود: طرح شهید عجمیان بهسازی و نوسازی ۲۰ درصد مدارس کل استان خراسان رضوی را تشکیل می‌دهد.

وی با بیان اینکه هشت هزار مدرسه در سطح استان نیازمند نگهداری هستند، افزود: خوشبختانه با شروع طرح شهید عجمیان از سال گذشته امیدواریم این امر مرتفع شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی مردمی‌سازی و همکاری و مشارکت مردم در این طرح را از مهمترین اهداف آن دانست و تاکید کرد: مهمترین اتفاق در این طرح تغییر نگاه مردم و همه اقشار نسبت به مقدس ترین محل تعلیم و تربیت یعنی مدرسه است.

طرح شهید عجمیان با رویکرد بهسازی و شاداب سازی مدارس در قالب قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر فعال شده است.

شهید سید روح الله عجمیان، متولد ۲۰ بهمن ۱۳۷۴ از بسجیان مومن وانقلابی «کمال شهر» بود که در ۱۲ ابان سال ۱۴۰۱ در جریان اغتشاشات و ناآرامی های کرج در محدوده بهشت سکینه (س) کرج به شهادت رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha