۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۴۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85543478
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۲۹۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرکز گیلان کشف شد

رشت - ایرنا - رئیس پلیس امنیت اقتصادی گیلان از کشف پنج انبار نگهداری کالای قاچاق به ارزش ۲۹۱ میلیارد ریال در سطح شهرستان رشت خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس گیلان، سرهنگ محمد خوش‌خلقت روز شنبه اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی گیلان با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، پنج انبار محل نگهداری کالای قاچاق را در سطح شهرستان رشت شناسایی کردند.

وی افزود: پلیس با تشکیل تیم‌های عملیاتی به آدرس‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از این مکان‌ها، ۱۷ تن انواع رنگ، ۳۷۵ هزار و ۱۴۵ قوطی نوشیدنی و آبمیوه، ۲۷۰ دستگاه لوازم خانگی، ۱۰۷ هزار و ۱۰ قطعه لوازم یدکی خودرو و ۸۹ هزار و ۵۰۸ قلم ارزاق عمومی قاچاق را کشف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۲۹۱ میلیارد ریال عنوان و بیان‌ کرد: در این خصوص پنج متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی از شهروندان درخواست کرد در صورت شناسایی عاملان نگهداری، توزیع و پخش کالاهای قاچاق، مراتب را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی گزارش دهند.

کشف ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی در گیلان

بنا به گزارش دیگری از این پایگاه خبری، رئیس پلیس آگاهی گیلان از اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در این استان خبر داد و گفت: در مدت اجرای این طرح، ۲۱ دستگاه وسیله نقلیه سرقتی کشف شد.

سرهنگ علیرضا حدادی اظهار کرد: در پی ابلاغ اجرای طرح عملیاتی سه روزه مبارزه با سارقان وسایل نقلیه و کنترل پارکینگ‌ها در گیلان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان و شهرستان‌های گیلان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان گیلان با بیان اینکه در مدت اجرای این طرح، کارآگاهان با انجام اقدامات فنی و عملیاتی، ۱۲ سارق و ۲ مالخر را شناسایی و دستگیر کردند، بیان کرد: ۶ دستگاه خودرو (شامل پنج دستگاه خودروی پراید و یک دستگاه خودروی دنا) و ۱۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی در این رابطه کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha