زیر آسمان روضه تا اربعین ادامه دارد

تهران بزرگ - ایرنا - حضور هیات‌های خانگی در برخی بوستان‌های بانوان پایتخت تحت عنوان «زیرآسمان روضه» تا اربعین ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران، در راستای مشارکت پر رنگ زنان در عرصه‌ های اجتماعی و فرهنگی جهت ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی؛ نهادینه کردن ارزش‌های انسانی از جمله ایثار، آزادگی، وفاداری و ظلم ستیزی در میان اقشار مختلف جامعه و همچنین آشنایی بیشتر شهروندان با بوستان‌های بانوان و ظرفیت‌های آن‌ها، اداره کل امور زنان و خانواده شهرداری تهران برای سومین سال متوالی، برنامه «زیرآسمان روضه» را در بوستان‌ های ویژه بانوان در دستور کار خود قرار داد.

هدف از برگزاری این مراسم تعمیق فرهنگ عاشورا و شیوه‌های عمل والای ائمه اطهار(ع) در کنترل روابط و رفتارهای افراد جامعه و بسترسازی و ایجاد فضای مناسب در بوستان‌های بانوان شهر تهران جهت برگزاری هیات‌های‌مذهبی‌خانگی ومشارکت پر رنگ زنان در عرصه ‌های اجتماعی و فرهنگی جهت ارتقای فرهنگ دینی و اجتماعی است.

بر اساس این گزارش، این برنامه که از اول ماه محرم آغاز شده تا اربعین حسینی( ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳) در بوستان‌های بانوان مناطق ۳، ۴، ۱۶، ۱۸ و ۲۱ پایتخت برگزار می‌شود.

زیر آسمان روضه تا اربعین ادامه دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha