درخواست عضو شورای شهر تهران برای تعیین تکلیف بیمارستان جرجانی

تهران بزرگ - ایرنا - رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران درباره بیمارستان جرجانی گفت: این بیمارستان متعلق به تامین اجتماعی بیش از ۲۰ سال است به فضایی متروکه بدون کاربرد بدل شده و تلاش ما تعیین تکلیف این بیمارستان است.

به گزارش ایرنا از شورای اسلامی شهر تهران، سوده نجفی روز شنبه ضمن گرامیداشت هفته تامین اجتماعی، افزود: بیمارستان جرجانی واقع در خیابان دماوند از بیمارستان‌های متعلق به سازمان تامین اجتماعی است که بیش از ۲۰ سال است که متروکه و به فضای بی‌کاربردی تبدیل شده و تلاش ما تعیین تکلیف این بیمارستان است که متاسفانه مشکلات را برای شهر از نظر سیما و منظر و همچنین آسیب‌های اجتماعی به وجود آورده است.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران یکی از برنامه‌های سازمان تامین اجتماعی را احداث مراکز درمانی در شهرها عنوان کرد و ادامه داد: هدف از ایجاد مراکز درمانی آن است تا بیمه شدگان از خدمات درمانی مطلوبی برخوردار شوند.

نجفی یادآور شد: این سازمان مراکز درمانی‌هایی در سطح شهر تهران را دارد که کمک شایانی به افزایش سرانه سلامت شهر کرده است.

این عضو شورای شهر از سازمان تامین اجتماعی به عنوان یکی از نهادهای مهم و کلیدی در زمینه خدمات‌دهی به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران یاد کرد و گفت: بیش از ۷۰ درصد جامعه را تحت پوشش خود قرار دارد.

نجفی از احداث بیمارستانی جدید در منطقه ۲۰ خبر داد و افزود: بر اساس رایزنی‌های صورت گرفته سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد تا بیمارستانی در این منطقه برای شهروندان شهرری احداث کند و آمادگی لازم از سوی مدیریت شهری برای کمک به احداث وجود دارد.

رییس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه حوزه سلامت یکی از زمینه‌های همکاری بین سازمان تامین اجتماعی و مدیریت شهری است، یادآور شد: امیدواریم با تعاملات لازم بتوان سطح همکاری‌های این دو نهاد را افزایش داد تا شهروندان بتوانند از خدمات آنها به خوبی بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha