۳۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۶:۱۶
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85543652
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال ضرورت دارد

رشت - ایرنا - نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه کارگران از شریف‌ترین طبقه اجتماع هستند، گفت: حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال ضرورت دارد.

به گزارش ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی روز شنبه با حضور در شهر صنعتی رشت و در دیدار با کارگران مجتمع فولاد خزر اظهار کرد: حمایت از جامعه کارگری و توجه به نیازهای این نیروهای مولد برای تحقق شعار سال و جهش تولید و تحقق سیاست‌های کلان اقتصادی کشور الزامی است.

وی افزود: در صدر اسلام نیز توجه ویژه ای به کارگران می شد که این امر نشان دهنده اهمیت موضوع کار و تلاش برای رفع نیازهای فردی و اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در گیلان ادامه داد: هم اینک نیز تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر رسیدگی به اوضاع و احوال کارگران است و همه ما نیز باید به این امر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی در ادامه به ظرفیت‌های استان گیلان در زمینه تولید، کار و اشتغال اشاره و بیان کرد: مدیریت، کار و تلاش جهادی نیاز امروز جامعه برای رفع موانع تولید است و از سوی دیگر امیدواریم مسئولان بتوانند گام‌های موثری در زمینه حل مشکلات جامعه کارگری بردارند.

مجتمع ذوب آهن فولاد خزر در زمینه تولید شمش فولادی از بزرگترین طرح‌های تولید فولاد بخش خصوصی کشور است که با سرمایه‌گذاری هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی و اشتغال‌زایی ۵۰۰ نفری در شهر صنعتی رشت احداث شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha